Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
naapçez orda ::winkwink

abi yassanıza 1 . alkol varmı
2. yemek fikx mi
3. alkol varsa mezeler nasıl
4. canlı müzik varmı
5. canlı müzik varsa oynayabilirmiyiz
6.
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::wiinkk: birde fix se fiyatı alıyım :bounce
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
abi yassanıza 1 . alkol varmı
2. yemek fikx mi
3. alkol varsa mezeler nasıl
4. canlı müzik varmı
5. canlı müzik varsa oynayabilirmiyiz
6.
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::wiinkk: birde fix se fiyatı alıyım :bounce

bana bu yazdıklarımı cevaplıyacak varmı :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
abi az dur. acele etme elim ayağıma dolaştı:D ilk toplantı topiğim bu:D
arkadaşı şimdi aradım bize fix menü hazırlayacak.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
ben geliyorum kelleci :)
hesabı sen ödüceksin. hani nerede fix menü fiyatları.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
FİX MENÜ Fiyat listesi
Etli yada tavuklu güveç
Börek
Kızarmış mantı
Salata
Tatlı olarak tramisu yada browni
alkolsüz içecek 16 ytl
(alkol:2adet 33 cc bira-2 duble rakı- yada 2 kadeh şarap 20 ytl)

ben geliyorum kelleci :)
hesabı sen ödüceksin. hani nerede fix menü fiyatları.

sen gel ben senle hesaplaşırım. yazıyorum bunları:D
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Büyük bir ihtimalle orda olucam ama ne olur ne olmaz diye belki yazdırdım.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Toplantınızı İzmirde yapın geliyim.............. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst