[İstanbul MT] Hızır Acil - İLK YARDIM KURSU Yeni Kayıt

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Güncel liste yine gene yene gine yenideeen

İletişim bilgisi daha elime ulaşmayanlar:
( Cuma akşamı tek tek herkesi arayıp, kontrol etmem lazım lütfen bilgilerini verin. Göndermeyenleri "kursa katılmayacak" diye sayacağım.)



bur-k@
erdemd + 2 Misafir
inyez1981
KEMALKOMAN
KID333
safak112
showdownKing

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Kursa kesin katılacaklar ( Gerekli bilgileri yollamış olanlar)


1-atlantic
2-hell24
3-kazurat
4-babaçi
5-aargh
6-AYBERK
7-8-9-deli mavili + 2 Misafir
10-busra_bjk
11-teror
12-yt_servan
13-kuyucadısı
14-hanedan12
15-GKN
16-istburak
17-18-oqan
19-ninjet
20-lijoluna
21-aparat
22-headquarters


Emin sen dur bakayım az kenarda. Öyle sornadan gelip araya kaynamak olmaz.:p
Birinin kucağına otururum sorun olmaz dersen sorun yok kikikikikiki
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
aaaa ne kadar ayıp eminn motoru satmayacaktın sattın enine gidiyorsun eminn :queen::queen:
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yüklenmesenize adama zaten askere gidiyo vah emin vah :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Güncel liste yine gene yene gine yenideeen

İletişim bilgisi daha elime ulaşmayanlar:

bur-k@
erdemd + 2 Misafir
inyez1981
KEMALKOMAN
KID333

-------------------------------------------------------------------------------------------

Kursa kesin katılacaklar ( Gerekli bilgileri yollamış olanlar)

1-atlantic
2-hell24
3-kazurat
4-babaçi
5-aargh
6-AYBERK
7-8-9-deli mavili + 2 Misafir
10-busra_bjk
11-teror
12-yt_servan
13-kuyucadısı
14-hanedan12
15-GKN
16-istburak
17-18-oqan
19-ninjet
20-lijoluna
21-aparat
22-headquarters
23-safak112
24-showdownKing
25-emin_arikoğlu
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
30 kişi sınıfa sığacakmıyız bari.....

MT HABABAM SINIFI........:queen::queen::queen:

Şaban kim olrdu acaba?:queen:
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne askeri bee adam tatile gidiyo resmen 5 ay (6 bile değil yani )

550 gün yapacakki anlıcak o zaman askerlik neymiş :queen:

sen bide ona sor bitermi emin bitmez :mrgreen: :mrgreen:
neyse yaza yetişiyosun pek sorun değil. .:cat:

30 kişi sınıfa sığacakmıyız bari.....

MT HABABAM SINIFI........:queen::queen::queen:

Şaban kim olrdu acaba?:queen:

oylayalım istersen emin diyenler parmak kaldırsın :queen: ::plus1::
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
yahu bırakın adamı....:salut:

deprem oldu........EMİN!!!
yağmur yağdı......EMİN!!!
borsa düştü........EMİN!!!
ekonomi battı......EMİN!!!

her yerden EMİN çıkıyor?????:silent::cyclopsan

bu işte bir terslik olmadığından EMİNmisiniz...:queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Emin askere gidiyosun bak iyi öğren... Patates soyarken elin kesilirse lazım olacak ilkyardım :queen:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
arkadaşlar cumrtesi 8:30 da e-5 göztepe köprüsünde ben aparat buluşuyoruz sanırım ayberk de vardı.başka bize katılmak isteyen olursa buluşma saatinde orada oldun.bekleme yapmayacağız bilginize.ama bende geleceğim vs diyen olursa yani isim verirseniz güzellik yapabiliriz..kurs da görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst