- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
banada uyar ya cadıcık ben atlarsam hani kaçarsa gözümden gelmeyen felan olursa diyorum sen şimdi haberde vermezsin![]()
öğrenmenin yaşı yok cem 100 küsüründe de olsan haber veririm merak etme
banada uyar ya cadıcık ben atlarsam hani kaçarsa gözümden gelmeyen felan olursa diyorum sen şimdi haberde vermezsin![]()
Ben de katılıcam mutlaka. Çok faydalı olacağına eminim. Mesajların tamamını okuyamadım ama bi kontenjan falan yok dimi? İsteyen herkes katılabiliyor yani?
var malesef ama gelmiyen olursa ilk sana haber veririz...
eee gençlere fırsat tanımak gerek dimi![]()
Hadi yaa. iyi haberlerini bekliyorum cadıcım.malum ben de gencim. :bounce:
![]()
cem duymasın :cherry:
kursa ilk kayıt anında eşim o zamanlar çalışmıyordu...ama bu gün işe başladı !!!
dükkanı bırakacak kimsede yok...
kimseyi bulamazsam tek bir çare kalıyor geriye...
dükkanı kapatıp kursa gelmek:queen:
sıramı kimseye kap-tır-mam....
bu sorunuda hallettikten sonra geriye 1 tek sorun kalıyor; oda PARA!!!
motorum yapılmış,gelin alın dediler... gelirkende 1.100 ytl getirin,sonra siz sigortadan alırsınız dediler![]()
1.100 ytl... ha diyince verilecek bi para değil... ama kursa katılmak için bi çare bulacaz artık........
Ben de katılıcam mutlaka. Çok faydalı olacağına eminim. Mesajların tamamını okuyamadım ama bi kontenjan falan yok dimi? İsteyen herkes katılabiliyor yani?
Aa bu arada bir hatırlatma!
Gideceğimiz yere yakın ne bakkal ne market ne de dürümcü falan var.
Öğlen yemeklerinizi yanınızda getirmenizi tavsiye ederim. Ya da kalabalık bir trafiğe girerek aksarayın içinden yemek yerlerine ulaşabilirsiniz anca.
Şahsen ben yolumu buldum sanki
Ayberrkk Abeeeyyyy bana ordan bol bol bol acılı bol yeşillikli bir dürüm lütfen cumartesi için + kutu ayan :thumleft:
kikikiiki
tabiki nedemek....
hazırlar getiririm......kaçtane olsun?
bende istiyorum, yanına bi kola bi kutuda cin :cherry:
Bi kutu cin nasıl oluyo be.:silent:
Zamanım olmadığından şimdilik katılamıyoum.
Bu kurslar sürekli düzenleniyor mu?
Birde haftaiçi için düzenlenen programları var mı?
Bu eğitimde emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler...
%99,9 gelmeyenler olacak, başlığı sürekli takip edersen sanada kontenjan bulunur.:cat:
hiiiiç sorma....:queen:
1 kutuda 75 tane ETİ CİN var....
dersten önce verecez hepsi CİN gibi olacak...
ÇİĞ KÖFTE yiyerekte kendilerine gelecekler......:queen::queen::queen: