bende zaten kaana ben yeni başlayan için iyi bir örnek değilim die cevap verdim. ben 600f i eğitim önce almıştım. ama kendimi yeterli görmeyip GS2 yi aldım, bundan sonra kullanmaya başladım. önceki tecrübelerimden dolayı da pek bi sıkıntı çekmedim çok şükür. yine bahsettiğim gibi bi önce kullandığm motor da 125zn.
bu sebeplerden dolayı ilk cevabımda ben iyi bir örnek değilm ve kimsenn sizlernde dedği gibi eğitm aldıysan 600-1000cc kullan die kesinlike bi öneri yapmıorm, trafikteki tecrübe esastır orda sadece teorik bilgiliern anlatımından sonra pratiği yaptırılıyor.. asıl pratik trafiğin kendisi.. birazda kendine güven :cat: