[Adana - MT]

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
Sucukları şu an itibariyle Gürsel ve Mehmet'e teslim ettim bilgilerinize, sabaha kadar sucukların başına birşey gelmez inş. :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
1. Haluk
2. Muzaffer abi ve eşi
3. mustafa abi ve eşi
4.bora ve eşi
5.Muzaffer1968 ve eşi
6.Ahmetnr ve sponsoru Nalan
7.Suat (Ceyhan)
8.Barbudos ve eşi
9. çelikgürsel ve eşi
10. ismail
11. küçük cengiz
12. veyis hocam ve eşi
13. ümit (mazeret kabul etmiyoruz).
14. recep
15. erhan + ijlal
16. zafer ve eşi
17. mehmet ve eşi (çelik gürsel)
18.demirgursel ve eşi
19.hasan ve eşi
20. büyük cengiz + eşi
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
SON DAKİKA dr. ali bey (hys 650r ) ve ecz. veysel (?) bey ler de bizimle birlikte ceyhandan katılacaklar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haluk hocam,sen bittin bende kanada dan halamlar,gürcistandan teyzemler mozambikten yengemler papu yeni gineden kuzenleride getirecektim ama uscuk deve eti diye gelemiyorlar:p
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
haluk hocam,sen bittin bende kanada dan halamlar,gürcistandan teyzemler mozambikten yengemler papu yeni gineden kuzenleride getirecektim ama uscuk deve eti diye gelemiyorlar:p

Cengiz bey, Haluk niye bitsin? biz bittik:pr:. Haluk nasıl olsa sucuğu almış, o sucuğu ha 30 kişi ha da 40 kişi yiyecek. Dolayısıyla sayı arttıkça adam başına düşen miktar azalacak. Onun için Haluk açısından değişen yok!

Ama olsun sonuçta paylaşmak güzeldir:cat:. Çok çok iki lokma eksik yiyeceğiz. Maksat beraber olmak:queen:.

Not: Arkadaşlar, lütfen katılan herkes saat 08:30'dan önce otobandaki molada olsun. Çünkü tam 8:30'da hareket ediyoruz. Artık geciken otobanda arkadan yetişsin:farao:. Karatepede daha fazla vakit geçirebilmek için fazla gecikmemeliyiz. Selamlar:rendeer:.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sevgili hayalet..muratçıgım özel msj çektim yarin seni bekliyoruz lütfen gel bu sefer darılırm
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
:queen:sayın mt arkadaşlarım siz sucukların emin ellerde olduğunu sanıyorsunuz ama biz mangalı yakmaya başladık bile:queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gürselim,mangala iki şiş daha atıver bizde gelelim,maksat aradan çıksın:pbaşka kimseyi çağırma sakın yetmez valla

Hayaletten hiç ses seda çıkmıyor muzaffer abi bir kırgınlık olduğunu zannetmiyorum şu andada okuyor alltta gözüküyor,muratçığım nerelerdesin koptun kayıplara karıştın özlettin kendini bir ses ver yarın gel özlem giderelim biraz
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
ben biraz önce aradım eşi burada olmadığı için gelemiyor bu hafta sonu bebek bakımını üstlenmiş.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
:queen:sayın mt arkadaşlarım siz sucukların emin ellerde olduğunu sanıyorsunuz ama biz mangalı yakmaya başladık bile:queen:

adaşım sen hemen bir kova su döküver mangalın üzerine, yoksa bu kadar insan seni bir bardak suda boğar:queen:
bu arada
İSOM HAYIRLI OLSUN RR, KAZASIZ BELASIZ BİNESİN:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mami001 sen kimsin adın nedir tanımadığımız kişileri gruba davet edemiyoruz,
çünkü grubun hepsi birbirini tanıyor ailecek görüşülüyor,hepside eşli geliyor çarşambaları adnan menderesde bicicide buluşuyoruz oraya gelirsen tanışırız.Ha aramıza A2 ehliyeti olmayan hiç giremez
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi geceler Adana Mt nin elit sürücüleri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst