Günaydın Adana;
Sevgili Haluk, zafer ve eşi olurmu hiç! Selim, kuzen, karşı komşu, yeğen, baldız, elti melti herkes geliyor :mrgreen:
günaydın tüm dostlar.hayırlı ve bol kazançlı günler olsun.:cherry:
halukcuğum iyice acıkayım diye,ben bugünden itibaren yemek yemeyeceğim haberin olsun.:queen:
Çok insafsızsınız ya
sevgili arkadaşlarım gördüğüm lüzum üzerine malisef gelemiyom işşalah bensiz eylenirsiniz :queen:
halukcum bende dünden beri tamam yazmak için uğraşıyorum, işyeri problem gibigüncel liste
demir gürsel nerdesin kardeş........
demir gürsel adaşım neredesin sesin solugun cıkmıyor çukura düşüp kayıp oldun yoksa :queen:
Arkadaşlar size yeni bir haberim var, eğer duyduklarım doğruysa iso Yeni bir motor almış :cherry:
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin :rendeer:
Artık bi ara doğrulturuz :mrgreen:
sen otobüslemi geliyon :silent: :mrgreen:
Çok insafsızsınız ya
Arkadaşlar size yeni bir haberim var, eğer duyduklarım doğruysa iso Yeni bir motor almış :cherry:
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin :rendeer:
Artık bi ara doğrulturuz :mrgreen:
kardeş hayırlı olsun,kuyruğu eyriymiş,en kısa zamanda kendini,bu işlerde tecrübeli olan adana mt'ye teslim et.onlar sana gerekeni uygular.
Senden de bişe kaçmıyor ha. Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullansın. Muzaffer abim kuyruğunu doğrultturur nasıl olsa.
hayırlı olsun ismail ne aldın.
iso hayırlıolsun ... tekerin düz bassın
vay isocum,demek yeniden motorlandın.hayırlı olsun kardeş.:cat:
Teşekkür ederim abi,600rr aldım 2006,alır almazda bi osmaniye yaptım,özlemişim motor kullanmayı...![]()