[Adana - MT]

Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Herkese günaydın. Bora hocamın taktiği benim de aklıma geldi. :mrgreen: Bir önceki gece akşam yemeğini hafif geçiştirecem.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Allah razı olsun Muzaffer hocam. Senin payının bi kısmını da biz yeriz o zaman
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sevgili arkadaşlarım gördüğüm lüzum üzerine malisef gelemiyom işşalah bensiz eylenirsiniz :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
güncel liste

demir gürsel nerdesin kardeş........
halukcum bende dünden beri tamam yazmak için uğraşıyorum, işyeri problem gibi:pr: son şansları zorluyorum, o yüzden hiçbirşey diyemiyorum malesef:pr: sen şu an için yoklar say bizi:salut:
demir gürsel adaşım neredesin sesin solugun cıkmıyor çukura düşüp kayıp oldun yoksa :queen:

heee gel çıkar(gelde senide düşürim:queen:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar size yeni bir haberim var, eğer duyduklarım doğruysa iso Yeni bir motor almış :cherry:
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin :rendeer:
Artık bi ara doğrulturuz :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
kardeş hayırlı olsun,kuyruğu eyriymiş,en kısa zamanda kendini,bu işlerde tecrübeli olan adana mt'ye teslim et.onlar sana gerekeni uygular.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
sen otobüslemi geliyon :silent: :mrgreen:

Benim motoru bilmiyon gibi konuşuyon, rahat rahat sığarız :mrgreen:

Çok insafsızsınız ya

Tamam tamam; evden sandaviç yapar getiririz...

Arkadaşlar size yeni bir haberim var, eğer duyduklarım doğruysa iso Yeni bir motor almış :cherry:
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin :rendeer:
Artık bi ara doğrulturuz :mrgreen:

Senden de bişe kaçmıyor ha. Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullansın. Muzaffer abim kuyruğunu doğrultturur nasıl olsa.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vay isocum,demek yeniden motorlandın.hayırlı olsun kardeş.:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sesi duydum,hatta baktım da.demek sendin.ee niye uğrayıp bi çayımı içmedin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst