[Adana - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
abi biz dün urcuya gittik de geçerken baktık ademin ora perişandı ismail yıkmışlar dedi ben görmedim ama ismailin yalancısıyım
yinede ademem mi gidilecek :silent:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Hamamcılar ve/veya Ademciler;

Ben iş yemeğinde olacağım malesef, iyi eğlenceler sizlere.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlar müjde kazancılardaki kebebçı arkadaşım olur rica ettim çiğköfte yaptıracam elemanıyla gönderecek eger hamamcı müsade ederse çalgıcıyı 10 dakkalıgına onuda gönderecek gelenlere duyrulur nede olsa biz adana mt. olarak yaptıkmı herşeyin engüzelini yaparız.gelmeyenler utansın çatlasın buarada bende darbukamı getireceğim allöşşş.vur patlasın çal oynasın elalemde ademin orda bizi ansın buarada fotoları çektikmi kimse.yayınlamasın sonra gelmeyenler.zaten üzülecek onları fazla üzmeyelim::sapka::::sapka::
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bu alemin kralı kim belli valla, abiiiiiii büyüüüüksüüüüüüüünnnnn....
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Bu alemin kralı kim belli valla, abiiiiiii büyüüüüksüüüüüüüünnnnn....

canım kardeşim gelebilirsen gel seninde gelmen bizi memnun ederdi erken ayrılabilirsen bekleriz..buarada kişisel zevklerden dolayı gemeyenleri bizi yanlız bıraktıkları için kınıyorum ..onlar kendini bilir.bizi bu zevkten mahrum ettikleri için huzurlarınızda kınıyorum::evil::::evil::::evil::
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
devamı herhalde şöyledir
5- zafer
6- bora
7- Gürsel demir
8- cengiz
..............:p:p:p
ver gazı muzafferim ver gazı:queen:ben bunları yazarken sen muhtemelen gobek taşında adaşıma kese attırıyorsundur:p
Hamamcılar ve/veya Ademciler;

Ben iş yemeğinde olacağım malesef, iyi eğlenceler sizlere.
sende hamamcıydın zafer ordan kaytarma olayı var burada bence o yüzden ademcileri hiç katma:)
Bu alemin kralı kim belli valla, abiiiiiii büyüüüüksüüüüüüüünnnnn....
:queen: :queen: :queen:
canım kardeşim gelebilirsen gel seninde gelmen bizi memnun ederdi erken ayrılabilirsen bekleriz..buarada kişisel zevklerden dolayı gemeyenleri bizi yanlız bıraktıkları için kınıyorum ..onlar kendini bilir.bizi bu zevkten mahrum ettikleri için huzurlarınızda kınıyorum::evil::::evil::::evil::
:) büyüksün babaaaaaaaaa
sevgili motorsiklet ailesi ben marmaristen emrah turk chopper pilotuyum ancak gelirken ön cam patladı mersinde ön cam cok kısıtlı hatta yok bana yardımcı olursanız sevinirim ayrıca kabul ederseniz sizinle geziye gelebilirim tel 0 532 48 49 243 şimdiden teşekkür ederim su an yıllık izindeyim.:mrgreen:

hocam pazar günü gezimiz var buyur gel.
tel:5395194193
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşlar saat 11.30 du mendereste ademin ordaydım allahın bi kulu yoktu demekki yetişemedim zaten hemen karşı tarafında az ilersindede çevirme vardı polis abiler nöbette bende devam edip çıktım . artık haftaya görüşmek kısmet olur inş ....
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlarım günaydın hayırlı işler olsun.muzafferim sanada olsun nede olsa az sonra damlayacaksın:mrgreen:

hamamcı kardeşlerim ne yaptınız, hani resim yokmu, gobekleri görelim:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
merhaba arkadaşlar kusura bakmayın biraz geç oldu ama hafta sonu karatepeye yapılacak gezi için arkadaşların isimleriniz buraya yazmaları gerekiyor. ona göre sucuk vediğer malzeme alınacak. çünkü oradana herhangi birşey temin etmemiz mümkün değil. (listeyi devam ettirelim lütfen).

Buluşma yeri herzamankli gibi ceyhan tarafı mola tesisleri ve saat 8:00 da buluşulacak .osmaniyeye kadar otoban,oradan karatepe,yaklaşık yol 2,5 saat civarı

1. Haluk
2. Muzaffer abi ve eşi
3. mustafa abi ve eşi
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
hamama gelmiyenler geçerli mazereti olmayanlar gelemez...örnegin zafer kardeşimin.... iş yemegi gibi..kardeşim zafer gelebilir..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
YAz abi benide yaz,allahtan bi mani olmazsa kara tepeliyim o gün...:)

abi biz dün urcuya gittik de geçerken baktık ademin ora perişandı ismail yıkmışlar dedi ben görmedim ama ismailin yalancısıyım
yinede ademem mi gidilecek :silent:

evet gittiğimizde burcu mutasyon geçirmiş,urcu olmuştu:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst