:queen::queen:
benım parmaklar biraz iride girermi acaba![]()
işlerimi yoluna koyabiirsem bende gelmek isterim hem tanışırız...
okulda olduğumdan dolayı bende katılamicam malesef size iyi eğlenceler
bizimi bozacan ilk alacagın olsun tamer abi![]()
Yok kardeşim olur mu hiç öyle şey! Bu yağlı güreş olayından çok bak aklıma ne geldi.bizimi bozacan ilk alacagın olsun tamer abi![]()
Yok kardeşim olur mu hiç öyle şey! Bu yağlı güreş olayından çok bak aklıma ne geldi.
Daha önce televizyonda falan görmüştüm, adamlar kask takıp uçarak bowling lobutlarına kafa atıyorlardı. İnternette resim aradım ama bulamadım.
Eğer baktım bereceremiyorum, takıcam kaskı lobutların alayını uçarak
Yok kardeşim olur mu hiç öyle şey! Bu yağlı güreş olayından çok bak aklıma ne geldi.
Daha önce televizyonda falan görmüştüm, adamlar kask takıp uçarak bowling lobutlarına kafa atıyorlardı. İnternette resim aradım ama bulamadım.
Eğer baktım bereceremiyorum, takıcam kaskı lobutların alayını uçarak dağıtıcam. :cherry:
"aargh nedir?" diyenlere --> http://www.eresim.gen.tr/show.php/61478_aaaargh.jpg.html
Yok mu bizim MT istanbul'un güzide grupları. Demek bilmiyorsun, sen şiddetle kınıyorum.
--> Etkinliğe katılmayacakların mesajlarını etkinlik düzenleyen kişi silme ya da değiştirme hakkına sahiptir.
--> Etkinlik esnasında güvenliğiniz için lütfen kaskınızı takınız.
--> Forum kuralları için tıklayınız.![]()
bilmem ne cevherler var? bi de ben burada yeterince bilgi bulamadım başka kaynaklar var mı?