[MT İstanbul] 01 Kasım 2008 Cumartesi BOWLING'e gidiyoruz.

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
okulda olduğumdan dolayı bende katılamicam malesef size iyi eğlenceler
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
:queen::queen:

benım parmaklar biraz iride girermi acaba :D:D

Erhan sen o topları sanırım çatlatırsın bi de depozito ödetirsin bize. :queen:

işlerimi yoluna koyabiirsem bende gelmek isterim hem tanışırız...

Mutlaka bekleriz. MT buluşmalarına daha önce gelmediyseniz eğer sizin için büyük kayıp. :)

okulda olduğumdan dolayı bende katılamicam malesef size iyi eğlenceler

Cem sağlık olsun paşam bir dahaki sefere telafi ederiz.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bekleriz abi şehitlikte tanıştırmıştın oğlunla. Maşallah aslan parçası. :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
aa olmadı ama arkadaşlar bowling gibi ata sporumuz olan bir organizasyona daha fazla kişinin katılmasını bekliyoruz :p haydi oylar evet e :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Emincim bu ata sporumuzu icra ettikten sonra başka bi mekana geçip oturup muhabbet falan etmeyi düşünüyoruz.
Şimdi atasporu falan dedik ya, zeytinyağı sürünüp gelmesin arkadaşlar? :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Erhan'ım kispe seni fena halde açar, benden söylemesi!
Çekinmene gerek yok. :p Ha ben denedim mi hiç? Tabi ki hayır! :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
bizimi bozacan ilk alacagın olsun tamer abi :D
Yok kardeşim olur mu hiç öyle şey! Bu yağlı güreş olayından çok bak aklıma ne geldi.

Daha önce televizyonda falan görmüştüm, adamlar kask takıp uçarak bowling lobutlarına kafa atıyorlardı. İnternette resim aradım ama bulamadım.

Eğer baktım bereceremiyorum, takıcam kaskı lobutların alayını uçarak dağıtıcam. :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Yok kardeşim olur mu hiç öyle şey! Bu yağlı güreş olayından çok bak aklıma ne geldi.

Daha önce televizyonda falan görmüştüm, adamlar kask takıp uçarak bowling lobutlarına kafa atıyorlardı. İnternette resim aradım ama bulamadım.

Eğer baktım bereceremiyorum, takıcam kaskı lobutların alayını uçarak

güzel fikir hem kaskını denemiş olursun :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Yok kardeşim olur mu hiç öyle şey! Bu yağlı güreş olayından çok bak aklıma ne geldi.

Daha önce televizyonda falan görmüştüm, adamlar kask takıp uçarak bowling lobutlarına kafa atıyorlardı. İnternette resim aradım ama bulamadım.

Eğer baktım bereceremiyorum, takıcam kaskı lobutların alayını uçarak dağıtıcam. :cherry:

:queen::queen::queen:

güzel fikirmiş buda :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ohooo bizde ne cevherler var. :wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Resimdeki bayan ile bir akrabalığım yoktur. Sakın yanlış anlamayın! :queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Yok mu bizim MT istanbul'un güzide grupları. Demek bilmiyorsun, sen şiddetle kınıyorum. :p




--> Etkinliğe katılmayacakların mesajlarını etkinlik düzenleyen kişi silme ya da değiştirme hakkına sahiptir. :p
--> Etkinlik esnasında güvenliğiniz için lütfen kaskınızı takınız. :p
--> Forum kuralları için tıklayınız. :p

çoluk çoçuhun gözünü açıcan he tamer sen :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst