Mobilet Yarışları (Ne Cesaret ! var )

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
parasızlıkmı?o motorlar bedava yapılıo dimi?o makinalarda EN AZ 3MİLYAR yaatıor!!çeksin bi cbr125 olmuyomu?ama rezillik istiyo adamlar.ne yapsan boş:wiinkk:


nee 3 bin ytl mi??
Çok fazla abartmışsın be abi.O motorları o hale getirmek için o kadar harcamıyorlar.

300-350 ytl ye burda süper bi şekilde toplanıyor o motorlar....Tabi sizin oraları bilemem ....
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
bide videounun altın harika yarışlar yazmış bi gerizekalı :mrgreen:

ya nasıl göt atıyo motor rüzgarı alınca bu varya resmen intihar gösterisi ya bi

dengesi kayıp düşse görcek topla parçalarını ondan sonra zzzzz

DELİLİK sadece başka bişi deil Allah akıl fikir versin bu ruh hastalarına

o mobilet o hızla giderken buji bi pat dese refleks olarak gene düşcek ama

beyınsız farkında deil tehlikenın bari uzanmasalarda tehlıkeyı ıkıye katlamasalar
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nee 3 bin ytl mi??
Çok fazla abartmışsın be abi.O motorları o hale getirmek için o kadar harcamıyorlar.

300-350 ytl ye burda süper bi şekilde toplanıyor o motorlar....Tabi sizin oraları bilemem ....

http://www.sahibinden.com/full_modifiyeli_makinaWQQaXQQ7055495WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/kiyakk_ciftt_ozkann_ustadanWQQaXQQ10734102WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/isste_sel...a_!!!!!!!!!!WQQaXQQ10681249WQQpXQQdisplayitem
fikir verirmi bunlar size daha fazla örnek verimmi

3 milyar mı abartmayalım lütfen :farao:

linlkere bi tıkla bakalım arkadaşım.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
500 ver dizeyim sana bi tane....

Ama çift değil,çiftlerin modası geçmiş öyle diyo burdaki rider'ler...:D
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
nie ondekini götünden takip ediyor anlamadım, F1 De ki gibi hava koridoru falan mı bekliyor?
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330



Sevgili abi : )

Araştırmışsın sözünün arkasındasın fakat şöyle bi düşüncemi söyleyeyim.
Zamanında bende sahibinden.com da ilan verdim.(arkadaslar icin)
Ama tek amac motorun nette tanınması icndi.Sen istediğin makineyi söle çift olsun farketmez kralı 700 ytl yapar.

Şunu söyliim mobilet glardonu set i 100 ytl, silindir desen 30-35 ytl bunlaro racing mobilet lerin yeni olması gereken şeyleri.

Biz mondial i boyamıştık (fıstık yeşili - metalik sarı) eski konularımdan hatırlarsınız... Bu boyama işi 5 kutu sprey e mal oldu.

5 kutu*5 ytl= 25 ytl.

Ve şuan gorunumu gercekten guzeL.Eğer istenirse bi 25 ytl e daha istenilen gorunume sokulabilir.

Buradaki mobyletciler icin söylüyorum genelde aynı taktiği kullanıyorlar.Zaten boyanak ne kadar yer var ki?

Yani gercekten senin dediğin kadar para etmeZ!.
Benim o mondial i arkadaşım gecen yıl aldı.Gecen yıl a kadar pejo vardı. Full modifiye pejo ve rahat 100 yapıyordu.çevre yolunda...
Ona yapılan masraf vs. biliyorum yani.O pejo buralarda orjinal veya döküntü halde 100-125 ytl. İyi bi modifikasyon ile 300 ytl e mal olmuş olur.Sen ne yaparsan yap bu böyle.Ama snn bulunduğun bölgede fiyatlar değişiklik gosteriyorsa ben bilemem .:pale:

ama buralarda durum bundan ibaret....

nie ondekini götünden takip ediyor anlamadım, F1 De ki gibi hava koridoru falan mı bekliyor?

yok abi arkadaki sollayacak ondeki yol vermiyor....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
56
bunlar da olmasa pejo nun değeri yok kask felan duydum pejoya binen kaç tane gencin kafasında kask gördünüz ve bunlar genç tabi uçukluk kaçıklık olacak ama yanlış anlamayın size onlaarı savunmuyorum sadece türkiye gerçeklerini anlatıyorum...
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
48
Bunu yapanlar aslında gerizekalı falan değilller sadece cahiller. yada yaşamdan beklentileri yok .O şartlarda yarışmak denge ister yetenek ister zeka ister. motorun üstüne güzel yatıyolar önündeki aracın rüzgar koridorundan max. şekilde faydalanıyorlar.
Aslında bişey olmuyacağına dair tanrıyla aramızda sözleşme olsa bile çoğumuz o motorları o şekilde süremez. (ben bikersinde motorun üstüne yatayım dedim ayağıma kramp girdi.)
sonuçta hayatını zevk için bu kadar riske atan birsürü akrobat motorcu var. tamam belki onlar güvenliğide elden bırakmıyolar ama sonuçta onlarında yaptığı bu kadar riskli.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Parası olmamasını anlarım da beynide mi yok bunların tahmin edemiyo mu en ufak bişeyde ölebileceğini...
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
memo48 (kuzenn ) noktalama işareti kullanırsan anlatmak istediğini daha güzel anlatabilirsin.ama benden cewap nette aratırsan bulursun kullanan kullanıyor. hatta ben eklemisstim kasklı bir sekilde pejo 1500 km bile yapılabiliyor!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst