Yerle yeksan hayatlar*BİR MOTOSİKLETÇİ KLASİĞİ*

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ama bende abs var düşmüyorum duruyorum sonra kavga ediyorum ama elimi bile yormuyorum sadece küfredip karşıdakini cıleden cıkarıyorum kask ve korumalar saysinde vuruyor ama ben gülüyorum senin benzerini gecen hafta ben yaşadım ama düşmedim anlatıklarım oldu abs sayesinde :mrgreen:birgün birini kurşun manyagı yapcam ama bakalım :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Geçmiş olsun..:rendeer: Bekliyordum ben de yazının neresinde "açım" kelimesi geçecek diye; çok gecikmemiş...:p

Bir daha böyle bir şey yaşamaman, ya da en azından aç yaşamaman dileğiyle...:)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
bunları duyunca her motora bindigimde araçları düşman belliyorum dogrusu
geçmiş olsun kardeş 2 teker li olarak trafikte işimz çok zor
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Geçmiş olsun..:rendeer: Bekliyordum ben de yazının neresinde "açım" kelimesi geçecek diye; çok gecikmemiş...:p

Bir daha böyle bir şey yaşamaman, ya da en azından aç yaşamaman dileğiyle...:)

eyvallah olcan.ben açken benden korkma ne zaman tokum dedim o zaman kork:p

bunları duyunca her motora bindigimde araçları düşman belliyorum dogrusu
geçmiş olsun kardeş 2 teker li olarak trafikte işimz çok zor

bir kaç uzaylıya kızıpta genelleme yapmak bence doğru değil bence.Gel sen kimseye düşman olma.Ne demiş CMYLMZ. uzaylıda olsa insan insandır:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Geçmiş olsun Ergin abi :rendeer:



Yalnız düştüğün motoru dayımdan almıştın, o hiç düşmemişti acemi olmasına rağmen :p Burgman'la F650 arasında dağlar kadar fark var, ABS'nin olmamasına alışmak zaman alır zannımca...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
geçmiş olsun kardeşim gerçi msnden de konuştuk ama burdanda bi yaziim dedim:cat:
sen adamı bulunca haber veriyorsun dimi hepimize
birlikte gidicez öpmeye:cherry:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Keşke plakası alınsaymış.
Vurup, ölüme sebebiyet verip kaçmaktan mahfedilirdi ama olan olmuş.
Büyük geçmiş olsun abi.
Ben önceden böyle düşünmüyordum ama şimdi ben de rahatlıkla söylüyorum ki "Olur böyle şeyler":)
Sen ne yaparsan yap ne kadar dikkatli olursan ol bazı şeylerin önüne geçemiyorsun:)
Allah tekrarını yaşatmasın:cat:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Geçmiş olsun Ergin abi :rendeer:



Yalnız düştüğün motoru dayımdan almıştın, o hiç düşmemişti acemi olmasına rağmen :p Burgman'la F650 arasında dağlar kadar fark var, ABS'nin olmamasına alışmak zaman alır zannımca...

teşekkür ederim ama inan elden gelen bişey yoktu abs olsaydı belki kurtarırdım ama abs olmayan başka her hangi bir motorla gene aynı şey olurdu diye düşünüyorum.Ama şunuda söylemeden geçemicem scooter lar kesinlikle bana göre değil ben gene acemi olayım BMW lere bineyim çünkü scooter kullanacak kadar usta değilim:p

enginer6 geçmiş olsun dileğin için çok teşekkür ederim ama tepkimizi site kuralları çerçevesinde göstermemiz gerekiyor.Bu yüzden mesajını silmek zorunda kaldım özür dilerim iyi niyetinden şüphem yok fakat malum her yaştan üyermiz bu siteyi takip ediyor.Allah hepimizi kazadan beladan korusun.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
geçmiş olsun tontonum, tosunum, tospaam...
sende bir şey olmamasıdır tek tesellimiz.

ALLAH (CC) benzerinden de, beterinden de, korusun hepimizi. Amin.

Ama şunuda söylemeden geçemicem scooter lar kesinlikle bana göre değil ben gene acemi olayım BMW lere bineyim çünkü scooter kullanacak kadar usta değilim:p

Sakalımız yok ki... :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
216
Geçmiş olsun kardeşim Allah beterinden korusun benzin dökülmüşmüydü onu merak ettim :)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Son düzenleme:

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
Selamlar

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN KARDEŞİM :pr:

Birazda Benim Hatam Galiba Altından Motorunu Aldım Kusura Bakma Kazasız Belasız Günler Artık Bende Aranızdayım Kabul Ederseniz!!!!!!!!

Motoru Aldım Derken Sakın Kimse Yanlış Anlamasın....

Erginin Motoru Ben Aldım Benim Burgmanı Ergin Aldı Takasladık Tabiki Burgmana Alışık Olmadığı Için Oldu Bu Olay.kendimi Sorumlu Hissettim şimdi Ya Neyseki Fazla Bir şey Yokmuş Tekrar Tekrar Geçmiş Olsun Diyorum....
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
geçmöiş olsun ucuz atlatmışsın teror.bu kadar trafik canavarı varken zor olsada umarım bu son kazan olur
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
çok geçmiş olsun sende birşey olmaması sevindirici.. :rendeer:
inşallah bu son olur bida taklaya gelmezsin.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Takip mesafesine aldırmadan önüne geçip ani fren yapan kurnazın eşşek olan babasına selam gönderiyorum.Böyle bir evlat yetiştirdiği için kendine ne kadar küfür etse azdır.Kurnazın kendine,"Ulan ben ne yaptım? Motorlu öldümü kaldımı bi bakayım!" demediğine göre söylenecek hiçbişey yok.Ha! Öküz diyebiliriz fakat yararlı bir hayvanıda o yaratık yüzünden küçük düşürmüş olucaz.Tüm gerçek öküzlerden özür dilerim.Hoş kurnazı babasınada eşşek dedik ve eşekleride rencide etmiş olduk,ayrıca onlardanda özür dilerim.
Sanada çok geçmiş olsun teror kardeşim.Daha yeni Tuğper'i kaybetmiş olmamamızın verdiği üzüntünün üzerine senden sanki şakaymış gibi gelen bu haber korkuttu aslında beni.Bu ara çok daha defansif motor kullanmamızmı gerekiyor nedir?

dostum sen şimdi o adamın babasına niye selam gönderiyorsun
babası öyle bir evladı olduğunu bilmiyordur ki
Bilse bilse sadece anası bilir
O da kimden olduğunu bilmez.:)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN KARDEŞİM :pr:

Birazda Benim Hatam Galiba Altından Motorunu Aldım Kusura Bakma Kazasız Belasız Günler Artık Bende Aranızdayım Kabul Ederseniz!!!!!!!!

Motoru Aldım Derken Sakın Kimse Yanlış Anlamasın....

Erginin Motoru Ben Aldım Benim Burgmanı Ergin Aldı Takasladık Tabiki Burgmana Alışık Olmadığı Için Oldu Bu Olay.kendimi Sorumlu Hissettim şimdi Ya Neyseki Fazla Bir şey Yokmuş Tekrar Tekrar Geçmiş Olsun Diyorum....

Öncelikle hoş geldin.Olayın seninle alakası olduğunu sanmıyorum olacağı varmış olmuş.o yüzden kendini sorunlu hissetmene gerek yok:cat:.:rendeer:

olacağı varmış olmuş diyorum ben daha kötüsüde olabilirdi nihayetinde.:wiinkk:

Motor ne durumda ...:p

abi motorun durumu benden iyi :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Geçmiş olsun. Ucuz atlatmış olmana sevindik.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
gecmis olsun...:salut: :rendeer:

peki neden kalkinca o aracin pesine gitmedin..:silent:evet doktorlar hasta beklemiyor ama.. :(

camcilar_kabortacilar is bekliyor..onlarada yazuk :queen: :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst