Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 2,408
ama bende abs var düşmüyorum duruyorum sonra kavga ediyorum ama elimi bile yormuyorum sadece küfredip karşıdakini cıleden cıkarıyorum kask ve korumalar saysinde vuruyor ama ben gülüyorum senin benzerini gecen hafta ben yaşadım ama düşmedim anlatıklarım oldu abs sayesinde :mrgreen:birgün birini kurşun manyagı yapcam ama bakalım 