pisi pisine pisi pisine kaza cendere cendere

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Aye Kardeşim, büyük geçmiş olsun, beterinden saklasın.

Alkollü durumda zaten Tutanak polis tarafından tutulmalıdır (özellikle şikayetçi olursan...). Buna rağmen polislerin alkollü olduklarını tesbit etmemesi çok tuhaf:silent: Umarım sigorta işlerinide kısaca halledersin kardeşim:rendeer:

Tekrar geçmiş olsun, herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun Murat. O herifleri oracıkta nasıl pataklamadan bırakabildiniz?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
geçmiş olsun Allah beterinden saklasın bu polisler hep böyle ne yazıkki......
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Öncelikle murat abiye çok çok geçmiş olsun dileklerimi sunar arkasından diğer murat abime ise şiddetle katıldığımı bildirtmek isterim :p

Adaşım geçmiş olsun...:cyclopsan :rendeer:

Okurken bile o anı yaşar gibi oldum inan..:pale:

O Beyaz Şapkalı beylere içimden söylediğimi dışa vurmayayım..:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
tasarslan, Ö.Z.€.R, Cadence, ibrahim16, ozrace, ,GhostRider-L, Su Silahı,by_001, Terrorizer, Juba, Discordian, Tanju, asm, comet-666, cem_ali, hızlıcesi2, denizcimuzaffer, Rigel, aykan, headhunter251

Arkadaşlar hepinize çok çok teşekkürler, allah hepimizi kazalardan da böylelerinden de korusun.:)

(herkese alıntıyla tek tek cevap veremediğim için özür dilerim)

Adamları dövmek güzel fikir ancak fikir olarak kalması da en doğru olandı, yanımdaki insanlardan bir tanesi bu dandik dümbük adamlardan es kaza bir tek fiske yese yazık günah.

İşin maddi boyutuda zaten motosikletim kaskolu oldugu için her halükarda problem değil, ama karşı tarafın Teror'ün hızlandırılmış rehabilitasyon tedavisine olumlu tepki vermesiyle, bana çarptıklarını ifade ettikleri bir kaza tutanağını beraber yazdık ve imzaladık.

Kaskom karşı tarafın trafik sigortasından bu parayı alacaktır, gerisi kaskoya kalıyor.

ergin erken kalkalım dedi demiş olcay :)

yani kazanın sorumlusu o :p

ondan olayarı yatıştırmaya çalışmıştır :cherry:

valla çok üzüldüm ya..

geçmiş olsun ..

çiçeğin orada saf saf bekleyişini gözümde canlandırıyomda ben orada olsam kopardım ...:cherry:

zaten kanbersiz düğünmü olur ...:cherry:

tekrar geçmiş olsun :cherry:

Bencede suç onda.:p

Yavrucak bir ara ağlıycaktı nerdeyse, zeynel kuş palazı gibi bön bön baktı durdu.:queen:

okuyunca bir an çok fena oldum;daha 1 hafta önce tanışmıştık hatta ziyaretime gelmiştiniz...
offf yaa.... dedim birden;aynı şekilde kazayı bende yapmıştım,bendeki sarhoş değil o başka;hatta size anlatmıştım... o ölüm korkusunu bende yaşamıştım!!! çok fena...

umarım çok fazla fiziki rahatsızlığın yoktur....
çok üzüldüm,çook geçmiş olsun.
ayrıca seni o anda yanlız bırakmayanlarada BRAVO:cat:!!! dostluk budur; ne mutlu bize...

seni; ''sevenlerinin DUA'ları korumuş'' derler...
tekrar ''çok geçmiş olsun'':rendeer:

Abi okuyunca ben öldümmü diye düşünmeye başladım.:cherry:

Yine geliriz ziyaretine merak etme, yeterki acısını maydonozunu bol at, ohh misss:cherry:

Yanımdaki arkadaşlara gerçekten bravo!, muhabbetler sırasında bazı kaza yapan arkadaşların sitemlerini hatırlıyorum, geçmiş olsun diyen gitti felan diye, Allah razı olsun hepsinden kendileri kaza yapsalar ancak bu kadar alakadar olabilirlerdi, eve döndüğümde nerdeyse iyiki oldu diyecek kadar mutluydum.:)

geçmiş olsun murat abi... seninkiler nazar olsunu geçti artık :p

Patlama koleksiyonu meraklısıyım.:p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
çiçeğin orada saf saf bekleyişini gözümde canlandırıyomda ben orada olsam kopardım ...:cherry:

Ayıp oluyor ama Barış abi:p. Bizim onurumuz grurumuz, hacim kaplayan sağlam bir cüssemiz var ama karanlıkta görünmüyor sanırsam.hığhh ::nefes::::lac::

Yine geliriz ziyaretine merak etme, yeterki acısını maydonozunu bol at, ohh misss:cherry:

Aye kardeş :)P) Dişinde parlayan maydonoz kalmış, ::firca:: koş hemeeennnn. ::151::
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Allah beterinden saklasın. GEçmiş olsun dileklerimi içeren bir mesaj yazdım mı hatırlamıyorum. Valla üşendim şimdi tekrar önceki sayfalara göz atmaya.

Çok geçmiş olsun Aye'm Murat'ım cendere cendere! Ouuuu! :p
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
geçmiş olsun murat. taktıracaksın makineye tır kornası(nasıl taktırcaksan :p) üzerine geldiği zaman köklicen kornayı adam orda çocuğunu düşürcek :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Allah beterinden saklasın. GEçmiş olsun dileklerimi içeren bir mesaj yazdım mı hatırlamıyorum. Valla üşendim şimdi tekrar önceki sayfalara göz atmaya.

Çok geçmiş olsun Aye'm Murat'ım cendere cendere! Ouuuu! :p

Yazmıştın:p motoruda bu kafayla mı sürdün:p bana çarpanların motorlusu seni.:p:p:p

geçmiş olsun murat. taktıracaksın makineye tır kornası(nasıl taktırcaksan :p) üzerine geldiği zaman köklicen kornayı adam orda çocuğunu düşürcek :p

Teşekürler Rola' cım, zaten çarpınca yeteri kadar ses çıkıyor, o kornaya basıcak kadar 1sn daha vaktim olsa zaten bana çarpamazdı.

Yoksa her trafiğe çıkışımda illaki bir mantar beni buluyor, bir fiil günlük 110km yol yapıyorum, rastlamamak mümkün mü.

Daa işte kaçacak yer yoksa tecrübede yalan oluyor, ne kadar tecrübeli olursan ol sana sıkılan mermiden kaçamazsın, yaşayacak ömrün varsa sıyırıp gider.:)

(bunlar kural değil benim fikrim yarın Boy gelir giydirir şimdiden önlemimi alayım:p)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Murat valla son mesajından sonra üşenmedim tüm mesajları okudum. Yaptığım tahkikat sonucunda daha önce geçmiş olsun mesajı göndermediğimi tespit etmiş bulunuyorum. :)

İnanmıyorsan git en başa gözat diyeceğim tek tek diyeceğim ama inan yoruyor. :)

Tekrar geçmiş olsun. Senin sağlığın çok şükür yerinde ve bu konu başlığı altında şakalaşıp gülebiliyoruz.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Murat valla son mesajından sonra üşenmedim tüm mesajları okudum. Yaptığım tahkikat sonucunda daha önce geçmiş olsun mesajı göndermediğimi tespit etmiş bulunuyorum. :)

İnanmıyorsan git en başa gözat diyeceğim tek tek diyeceğim ama inan yoruyor. :)

Tekrar geçmiş olsun. Senin sağlığın çok şükür yerinde ve bu konu başlığı altında şakalaşıp gülebiliyoruz.

Başka türlü okumazsın zaten, gir başlığa ilk mesajı oku son mesajı oku cevap yaz seni seniiii:p

Hazır elin alışmışken bi baksana bizim pertekin geçmiş olsun demişmi.:p

Bütün kaza başlıklarının geyiğe dönüşmesinden daha güzel ne olabilir ki.:cat:

Aslında başlık amacına ulaşmıştır, Boy gelip bana kitlemeden başlığın kitlenmesi daha makuldür, yeter ezildiğim.:queen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Geçmiş olsun murat kardeşim bayabi git gelli dakikalar yaşamışsınız Allah beterinden korusun .
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
125
arabanın plakasını aldıysan, Şok marketten bi kilo toz şeker alıp deposuna boşaltabilirsin. iyilik için aslında. Başka bir terör olayına mani olmuş olursun :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Çok gecmiş olsun Muratcıgım.
Aman abi bunada sukurler olsun.
canına birşey olmamıs.. :rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gec gordum ama cok cok gecmis olsun..
kopru gecisleri oldumolasi beni germistir..
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
63
geçmiş olsun
her zamanki gibi motorları araçtan üstündekileri insandan saymayan zihniyet benim aklıma takıldı elemanın içkili olmadığını nerden biliyorsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst