Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
- Konu Yazar
- #21
Kilitlendim kaldım şimdi...Ne denir ki buna:silent:
Geçmiş olsun çok..:rendeer:
Biraz geç kalsak hiçbir şey olmayacakmış belki, o satte kalkmayı kim soktu ki aklınıza...::blusssh::okey::
Teşekkürler Olcan, giderken seni öpmeyi unuttum ondan oldu.
Aslında aklımdan şu geçiyor; bu kaza vesilesiyle bu tipleri 2 saat trafikten alıkoymuş olduk, belki onların başka birine çarpıp öldürmesine engel olduk, yada 10dk sonra herhangi birimizi bekleyen daha kötü sonuçları olabilecek bir kazadan yırtmış olduk, kim bilebilir ki.
Her işte bir hayır vardır.
çok geçmis olsun aye :rendeer::rendeer:
allah beterinden korusun valla ucuz atlatmissin![]()
allah korumus . allah beterinden korusun
çok geçmiş olsun:rendeer:
Teşekkür ederim arkadaşlar.