pisi pisine pisi pisine kaza cendere cendere

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Geçmiş olsun dostum, gerçekten ucuz atlatmışsın.

Sonuç ne oldu peki, eyvallah sana birşey olmamış ama raporda ne yazıldı araç şoförüde alkollü müydü?

Erken kalkalım diye tutturan Terror dü bu arada :)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Büyük geçmiş olsun abi.
Ben de 2 gün önce gerizekalı bir taksinin aniden sağa kırıp bana sol arkadan vurmasıyla bir kaza geçirdim.Çok şükür ben de düşmedim ama bu kaza beni cidden mahvetti:salut:
Hani kazanın büyüğü küçüğü olmaz.Yine de Allah cana vermesin de ne olursa olsun diyoruz fakat şöyle bir uzun uzadıya düşünüp de "Yahu ben napıyorum.İstanbul gibi bir yerde ölebilirim" diye içgeçirmek kabusların başlangıcı oluyor nedense.
Sadece orta sehpamın ucundaki demiri kırıldı da neden her gözümü kapattığımda kazayı tekrar tekrar yaşıyormuş gibi oluyor ve de ürküyorum bir türlü çözemedim.
Tekrardan geçmiş olsun diyorum:rendeer:
Biraz daha dikkatli olun demeyeceğim.Çünkü biliyorum ki biz zaten elimizden geldiğince dikkatli olmaya çalışıyoruz ama her ne geliyorsa başımıza başkalarının dikkatsiziği yüzünden geliyor.Bu yüzden ya bu sevdadan vazgeçeceğiz ya da şansımızın yaver gittiği yere kadar gideceğiz:salut:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Büyük geçmiş olsun. Ben ki hergün sabah akşam işe gidip gelmek için köprüden geçiyorum. Bu olaydan sonra yusufçuklar dibimden ayrılmaz artık. Hele bi de scooter dan apache ye geçeli 24 saat bile omamış ve ilk defa vitesli kullanıyor olmam beni oldukça tedirgin bıraktı ama zehir bir kere bulaştı. Kaçarı yok. Sindireceğiz :S
Benzer bir olay scooter la başıma gelmişti yandan üstüme kıran arabayla bir bütün olmuştum öyle bi yapışmıştı ki :p kaza sonrası gerilimi ve adrenalini de düşmüyor insanın yakasından belli bir süre.
Neyse Allah hepimizi beterinden korusun.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
murat kardeşime tekrar geçmiş olsun
kardeşim yanında olmayacaktıkda napacaktık yerdi o adamlar seni çiğ çiğ:mrgreen:
polisler tam vukuattı valla
gelin buraya dediler ehliyet ruhsatları getirin motor sahipleri dediler
ben halis abi çiçek aldık evrakları gittik
önce halis abi alkol testine girdi üfle üfle tamam
sıra bana geldi sağlam hızlı üfle dedi
ben bi üfledim sağlam baktı baktı aleti açtı kapadı felan bana baktı
amma üfledin alet bozuldu dedi....... :mrgreen:
sora çiçek geldi evrakları uzatıyo
polisde baktı ne oldu dedi çiçek benim evraklarım dedi bakmayacan mı
polisin bakışı ve tavrı süperdi hade get işine der gibi:queen:
burda çiçekten özür diliyorum aleti bozduğum için bozulmasaydı oda üflicekti kaç promil olduğunu öğrencektik:p
o aleti bozmam hepimizi kurtardı valla yoksa bizi bile alkollü gösterceklerdi
polis giderken alkol testi isteyen saat 2 de okmeydanına gelsin dedi ve gitti:mrgreen:
değişik bir geceydi murata bişi olmaması sevindirici o kapı o hale geldi ve muratta bişi yok çok şükür
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
çok geçmiş olsun aye,
yanında arkadaşlarının da olması sana güç vermiştir moral vermiştir sanırım
allah beterinden korusun...........
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Büyük geçmiş olsun aye. Anlatılanlara göre gerçekten ucuz atlatmışsın.
murat kardeşime tekrar geçmiş olsun
kardeşim yanında olmayacaktıkda napacaktık yerdi o adamlar seni çiğ çiğ:mrgreen:
polisler tam vukuattı valla
gelin buraya dediler ehliyet ruhsatları getirin motor sahipleri dediler
ben halis abi çiçek aldık evrakları gittik
önce halis abi alkol testine girdi üfle üfle tamam
sıra bana geldi sağlam hızlı üfle dedi
ben bi üfledim sağlam baktı baktı aleti açtı kapadı felan bana baktı
amma üfledin alet bozuldu dedi....... :mrgreen:
sora çiçek geldi evrakları uzatıyo
polisde baktı ne oldu dedi çiçek benim evraklarım dedi bakmayacan mı
polisin bakışı ve tavrı süperdi hade get işine der gibi:queen:
burda çiçekten özür diliyorum aleti bozduğum için bozulmasaydı oda üflicekti kaç promil olduğunu öğrencektik:p
o aleti bozmam hepimizi kurtardı valla yoksa bizi bile alkollü gösterceklerdi
polis giderken alkol testi isteyen saat 2 de okmeydanına gelsin dedi ve gitti:mrgreen:
değişik bir geceydi murata bişi olmaması sevindirici o kapı o hale geldi ve muratta bişi yok çok şükür



Alper nekadar alkol aldın öyle. Alet bile ölçemedi.Sanırsam damarlarda kandan çok alkol vardı:p
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Muratcığım aman deyim çok çok geçmiş olsun allah seni bizlere ve sevdiklerine
bağışlamış doğrusu ucuz atlatmışsın iyi olmana çok sevindim.Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Murat, okudum üzüldüm ama yine de sende hiçbirşey olmaması çok sevindirici. Kaza yapmış olmanın tedirginliğini biran önce üzerinden atman dileğiyle çok çok geçmiş olsun...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Allah beteriden saklasın,çok geçmiş olsun 5 bıçkın delikanlı bi de şahin gibi birşey oldumu işin içinde .... :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Abi çok büyük geçmiş olsun.Kazaya sebep olan otomobl sürücüsü ve görevini layıkıyla ihya edemeyen polis memurunu Allah bildiği gibi yapsın.Allah bir daha göstermesin.Kazasız sorunsuz sürüşler.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Çok geçmiş olsun, metehandro'dan da selam getirdim. Üzerimde kalamsın diyor ki :

Murom çok geçmiş olsun...haberi okuyunca başımdan kaynar sular döküldü...bizi bu kadar üzmeye hakkın yok yiğidim... :)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
:cyclopsan muradım çok büyük geçmiş olsun.. allah beterinden saklasın :rendeer::rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gültekin, THE_LANCET, okan_style, Shrieker, okayyorukcuoglu, Sadık1453, okyanus43, Baltassar, kuyucadısı, 45Kasabalı, Guwencinyalnız_kurt, sahinbirinci, arslanfb, AnqeLa, viper_1, a4tech, dgrmr, PIERzig

Allah hepimizi korusun arkadaşlar, çok çok teşekkür ederim.:)

(bu şekilde teşekkür etmek zorunda kaldım yoksa mesaj sayfaya sığmayacaktı, özür dilerim)

Ama benim de motosikletim var , bak bu hemde içlerinde en kocaman olanı abbbbeeeyyy.::surprise
kitty.gif

Kocamanlık dışında başkada bir özelliği yok zaten, 250 kilo motormu olur, sat onu sat:p

Trajı komik...
Yurdum insanı...
Yurdum polisi...
Sende düşmemeyi başardığına göre,yurdum vatandaşısın....
Kazaya karışan aracın şahin doğan vede bilimum kuş gurubundan olduğpunu tahmin etmek için,müneccim olmaya gerek yok bence...:)
Ne diyelim...
Allah seni sevdiklerine bağışlamış...
Geçmiş Olsun...

Teşekürler isocan.:)

Kazaya karışan aracın plakasını sorgulattım şimdi, araçtaki en sarhoş en piskopat ve en aracın sahibiyim diyen aynı zamanda da haciz avukatı olduğunu söyleyen vatandaşın araç bilgileri;

Plakası: 34UT9198
Markası: FIAT (modern kuş)
Modeli: 2004
Sahip Belge Tarihi: 16.01.2004
Tescil Birimi: KARTAL
Renk 1: GRİ
Renk 2: -
Cinsi: OTOMOBİL
Çalıntı Mı: HAYIR
Hak Mahrumiyeti: VAR
HACİZLİ(H) G.O.PAŞA 3.İCRA MÜD. 02.03.2007
HACİZLİ(H) KARTAL 4.İCRA MD/İST 26.10.2007
HACİZLİ(H) KARTAL 1.İCRA MD. 11.04.2008
REHİNLİ (R) HALKBANK KARTAL ŞB 16.01.2004

Sanırım hacizleri yiye yiye haciz uzmanı olmuş.:p

Grup sürüşüde olsa görünürüz diye düşünürüz, adam üstelik alkollü. Geçmiş olsun aYe, o psikolojiyi yaşamak ve atlatmak gerçekten zordur.

Grup şürüşü derken öyle sıfıra sıfır gitmiyorduk ama SS'i de SS gibi kullanmıyordum, 40-50km gibi bir hızla aynı yönde 5 motor araları açık şekilde ilerliyorduk.

Murat çok geçmiş olsun .
Anlatıklarına göre ucuz atlatışmış bir kaza olmuş.
Allah beterinden korusun.

Teşekkürler Skull:), motosikletin tekrardan hayırlı uğurlu olsun, mat siyah favori rengim ama malesef honda SS'lerde kullanmıyor.

Gözüm kaldı oysa senin kaza yapman lazımdı.:p (Allah yazdıysa bozsun)

Büyük geçmiş olsun. Benimde dün akşam aynı olay altunizadede başıma geldi Allahtan yan şeritte araç yoktuda hemen oraya attım kendimi.

Konu motosiklet olunca kazanın pek ayarı olmuyor, ya tamamen yırtıyoruz yada sonuç hüsran oluyor. Benim nazarımda sizde çok büyük bir kaza atlatmışsınız, çok geçmiş olsun.:rendeer:

Geçmiş olsun dostum, gerçekten ucuz atlatmışsın.

Sonuç ne oldu peki, eyvallah sana birşey olmamış ama raporda ne yazıldı araç şoförüde alkollü müydü?

Erken kalkalım diye tutturan Terror dü bu arada :)

Sanırım şöförde alkollüydü çünkü arabadaki tipler ölümü gör iç bi yudum diye illaki baskı yapmışlardır çocuğa.

Velasıl polis Halis abide ve Alper'de alkol bulamayınca aramızda anlaşmamıza karar verdi.:queen:

Çocuk orta şeritte giderken önümdeki araç fren yapınca sağ şerite kaçtım, motora vurdum yazdı, bende aynını yazdım imzaladık.

Terör'e hayran oldum ben abi, ne sabırlı adammış, 4 tane ayyaşla bıkmadan usanmadan 1 saat sakin sakin konuştu, kazanın başka bir boyuta geçmesini olayın nezarette bitmesini belkide daha kötü şekiller almasını engelledi, kendisine tekrar tekrar teşekkürler.

Büyük geçmiş olsun abi.
Ben de 2 gün önce gerizekalı bir taksinin aniden sağa kırıp bana sol arkadan vurmasıyla bir kaza geçirdim.Çok şükür ben de düşmedim ama bu kaza beni cidden mahvetti:salut:
Hani kazanın büyüğü küçüğü olmaz.Yine de Allah cana vermesin de ne olursa olsun diyoruz fakat şöyle bir uzun uzadıya düşünüp de "Yahu ben napıyorum.İstanbul gibi bir yerde ölebilirim" diye içgeçirmek kabusların başlangıcı oluyor nedense.
Sadece orta sehpamın ucundaki demiri kırıldı da neden her gözümü kapattığımda kazayı tekrar tekrar yaşıyormuş gibi oluyor ve de ürküyorum bir türlü çözemedim.
Tekrardan geçmiş olsun diyorum:rendeer:
Biraz daha dikkatli olun demeyeceğim.Çünkü biliyorum ki biz zaten elimizden geldiğince dikkatli olmaya çalışıyoruz ama her ne geliyorsa başımıza başkalarının dikkatsiziği yüzünden geliyor.Bu yüzden ya bu sevdadan vazgeçeceğiz ya da şansımızın yaver gittiği yere kadar gideceğiz:salut:

Sende büyük bir kaza atlattın dostum, ölmedin diye kaza küçük olmaz, çok geçmiş olsun.:rendeer:

Teşekkür ederim.:)

geçmiş olsun Allah beterinden saklasın inşallah.

Dostum çok teşekürler, Allah sana peygamber sabrı vermiş.:cat:
Ben kazanında şokuyla bir ara saçmalamaya başladım, resmen sarhoş adamla laf kavgasına girdim, sizlerede bir şey olabilirdi, sakin davranamadığım için sizlerden özür dilerim.::utangac:

Büyük geçmiş olsun. Ben ki hergün sabah akşam işe gidip gelmek için köprüden geçiyorum. Bu olaydan sonra yusufçuklar dibimden ayrılmaz artık. Hele bi de scooter dan apache ye geçeli 24 saat bile omamış ve ilk defa vitesli kullanıyor olmam beni oldukça tedirgin bıraktı ama zehir bir kere bulaştı. Kaçarı yok. Sindireceğiz :S
Benzer bir olay scooter la başıma gelmişti yandan üstüme kıran arabayla bir bütün olmuştum öyle bi yapışmıştı ki :p kaza sonrası gerilimi ve adrenalini de düşmüyor insanın yakasından belli bir süre.
Neyse Allah hepimizi beterinden korusun.

Birazcık öz eleştiri yapmak gerekirse, hep şu köprüde nasıl kaza yapıyor salaklar derdim, 240-250 ile defalarca köprüden geçmişliğim var, hatta 150'nin altına nadiren inmişimdir.
Dün akşam gördüm nasıl kaza yapılıyormuş, büyük konuşmamak lazımmış.
Ve şanslıyım ki 50 civarları bir hızdaydım, öyle 150 felan olsam bogazdaki balık trafiği son gördüğüm trafik olurdu.
Köprüden geçerken korkmayın ama aşırı dikkat ve özen gösterin.

murat kardeşime tekrar geçmiş olsun
kardeşim yanında olmayacaktıkda napacaktık yerdi o adamlar seni çiğ çiğ:mrgreen:
polisler tam vukuattı valla
gelin buraya dediler ehliyet ruhsatları getirin motor sahipleri dediler
ben halis abi çiçek aldık evrakları gittik
önce halis abi alkol testine girdi üfle üfle tamam
sıra bana geldi sağlam hızlı üfle dedi
ben bi üfledim sağlam baktı baktı aleti açtı kapadı felan bana baktı
amma üfledin alet bozuldu dedi....... :mrgreen:
sora çiçek geldi evrakları uzatıyo
polisde baktı ne oldu dedi çiçek benim evraklarım dedi bakmayacan mı
polisin bakışı ve tavrı süperdi hade get işine der gibi:queen:
burda çiçekten özür diliyorum aleti bozduğum için bozulmasaydı oda üflicekti kaç promil olduğunu öğrencektik:p
o aleti bozmam hepimizi kurtardı valla yoksa bizi bile alkollü gösterceklerdi
polis giderken alkol testi isteyen saat 2 de okmeydanına gelsin dedi ve gitti:mrgreen:
değişik bir geceydi murata bişi olmaması sevindirici o kapı o hale geldi ve muratta bişi yok çok şükür

Valla yerlerdi.:cherry:

Alper, size ne kadar teşekkür etsem az, süpersiniz.:cat:

Polislerin yaklaşımı zaten stund-up şovunu aratmadı abi, gülelim ağlanacak halimize.:)

çok geçmiş olsun aye,
yanında arkadaşlarının da olması sana güç vermiştir moral vermiştir sanırım
allah beterinden korusun...........

Bir ara öyle bir hale geldiki içten içe kaza yaptığıma sevinmeye başladım, yanımdakiler MT vasıtasıyla tanıştığım kişilerdi, kimi en fazla 1 yıldır tanıdığım kimi en fazla 3 saat önce tanıştığım ama gösterilen yakınlık beraber büyümüş kardeşlerinkini aratmadı, ister reklam densin ister abartı bu da MT farkı.:cat:

Teşekkür ederim.

Büyük geçmiş olsun aye. Anlatılanlara göre gerçekten ucuz atlatmışsın.

Alper nekadar alkol aldın öyle. Alet bile ölçemedi.Sanırsam damarlarda kandan çok alkol vardı:p

Teşekkürler Elint, halen motosikletin bu kadar az hasarlı olmasına bende bir şey olmamasına inanamıyorum.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst