- Katılım
- 14 Mar 2007
- Mesajlar
- 338
hehehehheheeh...
ne oldu burgmancılar sizi..
burgman650 yi sattıktan sonra salcanomla 1500 km ye yakın yol yaptım.
geçen yagını kontrol edeyim dedim.Bir damla yag eksiltme yokkkkk.
O kadarda hor kullanıyorum zincir yagsız frenler bakımsız ,dag ,tas,camur, deniz kumu,son hız(110) dakkalarca gittim banamısın demedi...
Ayrıca yag buharı için ayrı bir delik yapmıslar vebir hortumla motor bloğunun arkasından aşagıya iniyor......
Teknoloji farkı ne yaparsınnn:queen::salut:
Evet deniz bey cevapları bekliyorum...
Serhatcim dakikalarca 110 la gittin sonra motordan indikten sonra köftecide 45 dk titredin ama yaw
Nedir senin bu gy den çektiğin, en kısa zamanda bir burgman alman lazım..