[İstanbul MT] Hızır Acil - İLK YARDIM KURSU Yeni Kayıt

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
keşke istanbulda olsam bende katılabilsem .. bunun yararını çevrenizde sevdikleriniz görecek .. çok faydalı bi çalışma .. katkısı olanları tebrik ederim
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
herkese selamlar... sevgili morrigan ve aye bu akşam bana süpriz yaptılar; birazda işlettiler desem yalan olmaz...
buradan; morrigan'a ve aye'ye bu güzel akşam için çoook teşekkür ediyorum...:rendeer:

Afiyet olsun bize.:mrgreen:
Çok memnun olduk AYBERK. Misafirperverliğin ve hoşsohbetin için biz teşekkür ederiz.:rendeer:


keşke istanbulda olsam bende katılabilsem .. bunun yararını çevrenizde sevdikleriniz görecek .. çok faydalı bi çalışma .. katkısı olanları tebrik ederim

Barış abi sen gelemiyorsun ama modları kandır bari, muhterem modlarımız ilk yardım konusunda bilinçlensin.:p


İnşallah tarih konusunda bir sıkıntı çıkmaz. Pazartesi günü kurs yerini arayacağım size bilgi veririm arkadaşlar. İlgilenen herkese teşekkürler:rendeer:.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Beni de ekleyin. Yok yok süze güvenemem, ben kendi kendimi ekleyeyim. :p


O tarihlerde askerlik için hazırlanmam gerekmeseydi mutlaka katılırdım ..

Emin'im düşünmen bile yeter. Bu arada seni askere organizasyonsuz göndermek yok. :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Barış abi sen gelemiyorsun ama modları kandır bari, muhterem modlarımız ilk yardım konusunda bilinçlensin.:p

Lutfen genelleme yapmayalim :p
Bu arada geyik de yapmayalim ::rantinp:
Konu disi mesajlari siliyorum ne de olsa okumussunuzdur ::belge::
Fakat ben de gelince Ayberk beye ugramak isterim ::dpac::
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
e son durum ne ?? bizim grup arkadaşlarımız da katılmayı istiyorlar bayan motor kullanıcı arklarım
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tabiki katılabilirler. Yeterli cogunluk saglandıgında kurs baslayacaktır :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
20-25 kişi diye söylemiştim.:)

Okuldan yeni geldim, geldiğim gibi kursu aradım ama 16.30 mesai bitimiymiş yetkili yokmuş:pale:. Yarın erkenden arayıp size ileteceğim son durumu.

tamam sagol marrigan :rendeer:

konuyu güncel tutabilirsek sanırım sınıfımızı oluşturucak sayıya daha kolay ulaşırız.... ben bi kaç gün daha akşamları yokum hala pc bozuk :pale: gündüz takip etmeye çalışıyorum gelişmeleri....
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Kursla konuştum.

Yeni bir cumartesi grubu başlamış, geçtiğimiz cumartesi ilk derslerini almışlar. Onların 2 hafta cumartesileri daha kursları var. Onlardan sonra bir grup daha varmış, o yüzden efsunluyum diye boşuna demiyorum ben kimselere, tarih gene başlıkta belirttiğim tarih çıktı :p

Kursa katılmak isteyen herkesin bana özel mesaj kısmından AD, SOYAD ve TELEFON NUMARALARINI iletmesini rica edeceğim.
Kursiyer listesi istenecek çünkü benden.


Kursun başlangıç tarihi:

22 KASIM CUMARTESİ SAAT 10:00
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Kursla konuştum.

Yeni bir cumartesi grubu başlamış, geçtiğimiz cumartesi ilk derslerini almışlar. Onların 2 hafta cumartesileri daha kursları var. Onlardan sonra bir grup daha varmış, o yüzden efsunluyum diye boşuna demiyorum ben kimselere, tarih gene başlıkta belirttiğim tarih çıktı :p

Kursa katılmak isteyen herkesin bana özel mesaj kısmından AD, SOYAD ve TELEFON NUMARALARINI iletmesini rica edeceğim.
Kursiyer listesi istenecek çünkü benden.


Kursun başlangıç tarihi:

22 KASIM CUMARTESİ SAAT 10:00

Evet katılmak isteyenler iletişim bilgilerini mutlaka göndersin!
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
Ben bu kursu 1 yıl önce aldım konu hakkında sertifikam da var. Hatta sertifika aldıktan 2-3 ay kadar sonra tarafik kazasına rastladım ve çok faydasını gördüm bu yüzden herkese tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst