selamlar bende katılmak istiyorummm
herkese selamlar... sevgili morrigan ve aye bu akşam bana süpriz yaptılar; birazda işlettiler desem yalan olmaz...
buradan; morrigan'a ve aye'ye bu güzel akşam için çoook teşekkür ediyorum...:rendeer:
keşke istanbulda olsam bende katılabilsem .. bunun yararını çevrenizde sevdikleriniz görecek .. çok faydalı bi çalışma .. katkısı olanları tebrik ederim
O tarihlerde askerlik için hazırlanmam gerekmeseydi mutlaka katılırdım ..
Barış abi sen gelemiyorsun ama modları kandır bari, muhterem modlarımız ilk yardım konusunda bilinçlensin.![]()
Tabiki katılabilirler. Yeterli cogunluk saglandıgında kurs baslayacaktır :rendeer:
yeterli çogunluk kaç kişi görkem?
20-25 kişi diye söylemiştim.
Okuldan yeni geldim, geldiğim gibi kursu aradım ama 16.30 mesai bitimiymiş yetkili yokmuşale:. Yarın erkenden arayıp size ileteceğim son durumu.
Kursla konuştum.
Yeni bir cumartesi grubu başlamış, geçtiğimiz cumartesi ilk derslerini almışlar. Onların 2 hafta cumartesileri daha kursları var. Onlardan sonra bir grup daha varmış, o yüzden efsunluyum diye boşuna demiyorum ben kimselere, tarih gene başlıkta belirttiğim tarih çıktı![]()
Kursa katılmak isteyen herkesin bana özel mesaj kısmından AD, SOYAD ve TELEFON NUMARALARINI iletmesini rica edeceğim.
Kursiyer listesi istenecek çünkü benden.
Kursun başlangıç tarihi:
22 KASIM CUMARTESİ SAAT 10:00