- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 387
peki ne yazcaz üstüne bi bilgin varmı adaş..
bu arada ozan abiden ses soluk yok bi konuşma bir iki satır bişi yazdımı acaba oda önemli....:silent:
MT ANTALYA yazcaz adaş üstünede sığarsa sitenın adını...
peki ne yazcaz üstüne bi bilgin varmı adaş..
bu arada ozan abiden ses soluk yok bi konuşma bir iki satır bişi yazdımı acaba oda önemli....:silent:
3) gezgin290 ____ Fatih ----------- kanuni hussar(gelirlerse bir kaç büyük motor)12/10:2008 Pazar Basın Toplantısı...
evett sımdıden pazar gunu yapılacak olan basın toplantısı ıcın gelıceklerın ısımlerı bellı olmaya başlasın bakalım
1) lewo ________ Levent --------- Honda beat Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150
arkadaşlar bu arada rüzgarın kızı lakabıyla bilinen..ayşe şule bilgiç motor yazılarını düzenleyen arkadaşımızada mail attım...uzunca bi yazı ile eğer mailimi ciddiye alıp geri dönerse belki haber yapabilir..bi şekilde ses duyurabiliriz..gazeteye bi köşe yazısı yazssa bile bizimle ilgili o bile yeter...
[img=http://img235.imageshack.us/img235/4273/55207467kl4.jpg]
[img=http://img235.imageshack.us/img235/55207467kl4.jpg/1/w342.png]
ne güldüm ya..zuhhaahhahahahahaha
yanlış link oldu tıklamayın mesajıda değiştiremiyorum..yeniden eklicem
![]()
olur olur...sn neden msne gırmıyon....??
puan mı :d![]()