[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
12/10:2008 Pazar Basın Toplantısı...
evett sımdıden pazar gunu yapılacak olan basın toplantısı ıcın gelıceklerın ısımlerı bellı olmaya başlasın bakalım

1) lewo ________ Levent --------- Honda beat Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150
3) gezgin290 ____ Fatih ----------- kanuni hussar(gelirlerse bir kaç büyük motor)
4) hakan07 _____ Hakan Keleş ----- Yamaha YBR 125
5) RmzN ________ RamazaN ------- Büyük ihtimaLLe Artçı
6)uniAkrep_07 ___ FaruK ---------- HondA BeaT
7)ChİpSEt07 ____ ErdaL ----------- skippeR 150


11/10/2008 Cumartesi Normal Buluşma...
Bu arada arkadaşlar yarın içinde bi buluşma ayarlayalım.Biraz konuşmuş oluruz hiç değilse.Onun içinde gelecekler bu yazıdan sonra alıntı yapmaya başlasın...

1) uniAkrep_07 _____ FaruK --------- HondA BeaT
2) ChİpSEt07 ______ ErdaL --------- SkippeR 150[/QUOTE]
3)gezgin290________fatih-----------kanuni hussar 125

arkadaşlar cumartesi buluşma yok...mesajı galeye almayın değiştremediğim için kaldı...silinecek o alıntı
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
12/10:2008 Pazar Basın Toplantısı...
evett sımdıden pazar gunu yapılacak olan basın toplantısı ıcın gelıceklerın ısımlerı bellı olmaya başlasın bakalım

1) lewo ________ Levent --------- Honda beat Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150

3) gezgin290 ____ Fatih ----------- kanuni hussar(gelirlerse bir kaç büyük motor)
4) hakan07 _____ Hakan Keleş ----- Yamaha YBR 125
5) RmzN ________ RamazaN ------- Büyük ihtimaLLe Artçı
6)uniAkrep_07 ___ FaruK ---------- HondA BeaT
7)ChİpSEt07 ____ ErdaL ----------- skippeR 150
8_erfer --------mobylette.

cumartesı saat kacta bulusuyoruz.bırı bana msj atarsa sevınırım ona gore yarın motorla cıkcm evden....
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
arkadaşlar bu arada rüzgarın kızı lakabıyla bilinen..ayşe şule bilgiç motor yazılarını düzenleyen arkadaşımızada mail attım...uzunca bi yazı ile eğer mailimi ciddiye alıp geri dönerse belki haber yapabilir..bi şekilde ses duyurabiliriz..gazeteye bi köşe yazısı yazssa bile bizimle ilgili o bile yeter...

[img=http://img235.imageshack.us/img235/4273/55207467kl4.jpg]
[img=http://img235.imageshack.us/img235/55207467kl4.jpg/1/w342.png]

ne güldüm ya..zuhhaahhahahahahaha

yanlış link oldu tıklamayın mesajıda değiştiremiyorum..yeniden eklicem


MUHAHAHA:mrgreen:bende açdım sayfayı eteği kaldır melodiyi kap dedi dedim noluyo:mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
12/10:2008 Pazar Basın Toplantısı...
evett sımdıden pazar gunu yapılacak olan basın toplantısı ıcın gelıceklerın ısımlerı bellı olmaya başlasın bakalım

1) lewo ________ Levent --------- Honda beat Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150
3) gezgin290 ____ Fatih ----------- kanuni hussar(gelirlerse bir kaç büyük motor)
4) hakan07 _____ Hakan Keleş ----- Yamaha YBR 125
5) RmzN ________ RamazaN ------- Büyük ihtimaLLe Artçı
6)uniAkrep_07 ___ FaruK ---------- HondA BeaT
7)ChİpSEt07 ____ ErdaL ----------- skippeR 150
8_erfer --------mobylette.

Erfer yarın yani cumartesi buluşma yok yanlış oldu o galeye almayın onu...burda ismi yazan herkez pazar günü saat 10:00'da seleler çarşısın önünde toplansın...Geç kalıpta orda göremeyen kişiler işe Varyantın ordaki bayrağın önüne gelsin...BİLGİLERİNİZE...
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
12/10:2008 Pazar Basın Toplantısı...
evett sımdıden pazar gunu yapılacak olan basın toplantısı ıcın gelıceklerın ısımlerı bellı olmaya başlasın bakalım

1) lewo ________ Levent --------- Honda beat Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150
3) gezgin290 ____ Fatih ----------- kanuni hussar(gelirlerse bir kaç büyük motor)
4) hakan07 _____ Hakan Keleş ----- Yamaha YBR 125
5) RmzN ________ RamazaN ------- Büyük ihtimaLLe Artçı
6)uniAkrep_07 ___ FaruK ---------- HondA BeaT
7)ChİpSEt07 ____ ErdaL ----------- skippeR 150
8)erfer ----------------------------mobylette.
9)burak07--------Burak------------Motoran Torro 100
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
antalya ıl emnıyet muduru yardımcısı hıdır kocakayada gelıcektı sporda dız bagları zedelenmıs gelemıyor. oda motorsıklet tutkunu bır avbımızdı.
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
51
12/10:2008 Pazar Basın Toplantısı...
evett sımdıden pazar gunu yapılacak olan basın toplantısı ıcın gelıceklerın ısımlerı bellı olmaya başlasın bakalım

1) lewo ________ Levent ---------- Honda Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150
3) gezgin290 ____ Fatih ----------- Kanuni hussar
4) hakan07 _____ Hakan Keleş ---- Yamaha YBR 125
5) RmzN ________ RamazaN ------ Büyük ihtimaLLe Artçı
6) uniAkrep_07 __ FaruK ---------- HondA BeaT
7) ChİpSEt07 ____ ErdaL ---------- SkippeR 150
8) erfer ________ Muzaffer-------- Mobylette
9) burak07______ Burak----------- Motoran Torro 100
10)nadircan07____ NadircaN------- Honda BeaT
11)
12)
13)
14)
15)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
12/10:2008 Pazar Basın Toplantısı...
evett sımdıden pazar gunu yapılacak olan basın toplantısı ıcın gelıceklerın ısımlerı bellı olmaya başlasın bakalım

1) lewo ________ Levent ---------- Honda Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150
3) gezgin290 ____ Fatih ----------- Kanuni hussar
4) hakan07 _____ Hakan Keleş ---- Yamaha YBR 125
5) RmzN ________ RamazaN ------ Büyük ihtimaLLe Artçı
6) uniAkrep_07 __ FaruK ---------- HondA BeaT
7) ChİpSEt07 ____ ErdaL ---------- SkippeR 150
8) erfer ________ Muzaffer-------- Mobylette
9) burak07______ Burak----------- Motoran Torro 100
10)nadircan07____ NadircaN------- Honda BeaT
11)oguz _ antalya-OĞUZHAN--------hondan cbr 125 rr
12)
13)
14)
15)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
bi 20 kişi olsak ne güsel olur yaw...seleklerden konvoy halinde faleze doğru...offff offfffffff inş olur arkadşlar...inş
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
ne diyoz arkadaşlardan mevzudan kimse bişi anlamadı millet msnde zaten benimkide açık devamlı....
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
12/10:2008 Pazar Basın Toplantısı...
evett sımdıden pazar gunu yapılacak olan basın toplantısı ıcın gelıceklerın ısımlerı bellı olmaya başlasın bakalım

1) lewo ________ Levent ---------- Honda Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150
3) gezgin290 ____ Fatih ----------- Kanuni hussar
4) hakan07 _____ Hakan Keleş ---- Yamaha YBR 125
5) RmzN ________ RamazaN ------ Büyük ihtimaLLe Artçı
6) uniAkrep_07 __ FaruK ---------- HondA BeaT
7) ChİpSEt07 ____ ErdaL ---------- SkippeR 150
8) erfer ________ Muzaffer-------- Mobylette
9) burak07______ Burak----------- Motoran Torro 100
10)nadircan07____ NadircaN------- Honda BeaT
11)oguz _ antalya-OĞUZHAN--------hondan cbr 125 rr
12)darkstrysea-------samed-------mondial150zc
13)
14)
15)
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
MaşaLLah MaşaLLah... Bizim tayfanın hepsi yazmış ismini... Ama Extradan pek kimse yok.. yine biz bizeyiz :)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
ramo bi 20 kişi olsak yeter be kanka...daha ismini yazmayıpta gelecek arkadaşlar var die biliyorum...
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Doğru söyLüosun..

Neyse az oLSun öz oLsun... :)

Büyük güne az kaLdıııı..! :) :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
44
12/10:2008 Pazar Basın Toplantısı...
evett sımdıden pazar gunu yapılacak olan basın toplantısı ıcın gelıceklerın ısımlerı bellı olmaya başlasın bakalım

1) lewo ________ Levent ---------- Honda Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150
3) gezgin290 ____ Fatih ----------- Kanuni hussar
4) hakan07 _____ Hakan Keleş ---- Yamaha YBR 125
5) RmzN ________ RamazaN ------ Büyük ihtimaLLe Artçı
6) uniAkrep_07 __ FaruK ---------- HondA BeaT
7) ChİpSEt07 ____ ErdaL ---------- SkippeR 150
8) erfer ________ Muzaffer-------- Mobylette
9) burak07______ Burak----------- Motoran Torro 100
10)nadircan07____ NadircaN------- Honda BeaT
11)oguz _ antalya-OĞUZHAN--------hondan cbr 125 rr
12)darkstrysea-------samed-------mondial150zc
13)efendy093--------ALİ----------YBR 125 (07 AYR 01)
14)
15)[/QUOTE]

ee beyler 20 motor olursak bi antalya turuna cıkarız artık nasıl olur MT GRUBU... ;)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst