Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
Bu arada yokum-Uğur kardeşime bize eşlik ettiği için teşekkür ederim. Bir de çok konuşmasaydı iyi olacaktı

daha yeniyim, biraz zaman geçsin ortama ısınayım duffy kardeş:)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
selamlar,4 ekimdeki gezi abant a olacak sanırım,
uygun görürseniz bende gelmek istiyorum tabi yağmur yağmazsa,
kalmayı düşünüyormusunuz?motorum 250cc hacminde sizi engellermiyim yavaş kullanımla??
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
arkadaşlar hepinizin mübarek RAMAZAN-ŞEKER bayramınızı kutlar. size ve ailenize sağlık ve esenlikler dilerim.




sanırım bu toplantı sonrası sessizliğin en büyük sebebi toplantıda çok ateşli sohbet etmemiz.

resim olayına gelince, ne bileyim eskiden resim çekiyorduk ama artık kimsenin aklına gelmiyor.

bununda sebebi sanırım arkadaşlığımıza sohbetlerimize nazar değsin istemiyoruz:)

ya arkadaşlar on gün oldu elim haalaa geçmedi. böyle devam ederse geziye gelmem hayal olur ancak.
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69
selam arkadaşlar hepinizin ramazan bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim 4 ekim pilanı işliyordur umarum telefonlaşalım.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
tüm arkadaşların ramazan bayramı mübarek olsun sağlık ve mutluluk dolu nice bayramlar geçirmeniz dileklerimle.ünsal
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
Slm arkadaşlar,

Sevdikleriniz ile birlikte nice sağlıklı ve mutlu bayramlar paylaşmanız dileklerimle... Bayramınız kutlu olsun:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
cumartesi gezisi benim için imkansız oldu. elimde hiçbir iyileşme yok. size iyi gezmeler dilerim.

not:insan kendini ve yaşını bilmeli:)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
vedat b yazdıgına dupedüz satiş derler:)
arkadaşlar gecte olsa herkesin bayramını kutlarım....
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
herkeze merhabalar...iyi bayramlar dilek leriyle...

arkadaşlar bodoslama bir soru olacak yanlız içimdeki heycana gem vuramıyorum bir iki soru olucak bilgilerinize ve tecrübelerinize istinaden...
650cc yamahadragstar clasic motorumu bir kaç gün önce sattım ihtiyaçtan dolayı sonra başka bir yerden beklemeden elime bir para geçti ihtiyacımı o parayla karşıladım yani motorumu sattıma çok pişman oldum:pr: 9000ytl sattığım dragstarımdan sadece 7000 ytl ayırdım ilan sitelerinde 2005 model/20bin ile 30 bin km arası 6.500ytl/7.500ytl fiyatında sizce bu kıriterler bir alıcı için uygunmu ???teşekkürler...
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
bence uygun,2004 model 2 ay önce 7000 ytl ye aldım
motorun durumu çok önemli,2007 model olur motor hırpalanmış olur değmez.
burgman tavsiye ettiğin için pişman olmayacaksın
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
bence uygun,2004 model 2 ay önce 7000 ytl ye aldım
motorun durumu çok önemli,2007 model olur motor hırpalanmış olur değmez.
burgman tavsiye ettiğin için pişman olmayacaksın

peki 20bin veya 30 bine gelmiş bir burgmanın kayış problemi yakınmıdır nebilim hangi arızalaha hazır olunmalı
değermi derken asıl kastımbuydu
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
"Burgman 400" optimum bir motordur. Konfor, ekonomi, prestij bir aradadır. Öyle ki, adamı 2'nci bir motor sahibi bile yapar (vitesli'ye geçenler, ondan da vazgeçemedikleri için). ::145::

Arkadaşlar, bu arada 2-3 saat önce sahilyolunda Kuruçeşme'den Bebek'e doğru olan 2 şeritli gidiş yolunda ağır akan trafikte ortadan ilerlerken, solundan geçmekte olduğum aracın şoförü bakmadan etmeden birden kapıyı açıp motora çarpınca motorumla beraber devrildim. ::baaas:: Motorumun sağ tarafındaki granajında hasar var. Kapı öyle sert çarpmış ki, deri döşemesi dahi yarıldı. Neyse, sağlık olsun diyelim ::meleeek:

Cumartesi sabah motorumu Fevzi Usta'ya götürüp, kaskoya başvuracağım. Üzülerek söylüyorum ki, çok istediğim 7 göller gezisine malesef gelemiyorum, kısmet değilmiş. Bir dahakine inşallah.. :king:
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
erkane çok geçmiş olsun. sende birşey olmaması sevindirici, motorundaki hasar ise gerçekten üzücü. sağlık olsun demen çok güzel. sonuçta bizden önemli değil. umarım kısa zamanda hasarı giderebilirsin. tekrar çok geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst