İzmir 'in Gülü Vasco Arkadaşımızın Doğum Günü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu türden kutlama vs. topicleri genellikle es geçerim ama Vasco'yu görünce dayanamadım.
Niye seviyorum bu çocuğu diye kendime sormadım hiç.:silent:
demekki kan kaynadımı kaynıyor.:)

Yüzünde, yazdığın her cümlede, parıl parıl parlıyor.
Bu parıltıyı hiç bir zaman kaybetmemeni dileyerek doğum gününü kutluyorum...

Sahip olduğun o neşe ve yaşama sevincini kimsenin çalmasına izin verme.
Sana uzun ve mutlu bir ömür dilerim....

İmza: Bir coq....
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
sevgili kardeşim dostum . fatboy slim im :cherry: ne güzel topiclerde karşılarştık . önceleri ulen ne sempatik bi arkadaş . aynı kayyynım ayyynı ayyynı demiştim .. ama sonradan gözlemledigim ve gördüklerim beni yanılltı , demek hayat bana bunuda göstercekti.. keşke diyebilecegin o hatayı yapmadan önceki ... asla o kaskı almayacaktın hadi madem aldın .. bide utanmadan topic açtın ... hadi açtın bari resim koyma dimi (((((((((:) ,, lafın özü, o gün içimdeki ipler koptu senle.. sonra tabi bide asuman meselesi var onu hiç açmayalım ,,

bugün daha iyi anladım ki senle olmadı olmayacak!!! bugün taa istanbuldan kalkıp geldim dedim belki bi hal çare bi ortayol buluruz die ama yok arkadaş neymişm hyosung almış mış ... yok efendim yolların fatıhiymiş. işte mahallede arkadaşları rüzgar erhan diyomuşş muşş. senin gibilerle işi olmazmış.. bunları duyacagıma taş olaydım daha iyiydi... ama demekki kader bizi bu yönde bi o yana bi bu yana savurmuş ......

üzülmüyorum .. tek üzüldügüm şey sana haftada birkez istanbuldan gönderdigim eski çorap kolleksiyonun için arayıp buldugum o corapları ozenle kargolamak için verdigim emek ... yazıık yazıık..

hatırlarmısın .. birgün lastigin patlamıştı ve ilk beni aramıştın .. fakat motoru yol kenarında bırakıp kamyonla şehre gittigini soylememiştin .. işte beni yıpratan lastigin patlaması degil o kamyona binmen di .. 3 gün haber alamamıştım senden .. o kamyoncunun ailesini perişan etmene hakkın yoktu ..yoktu işte neyse özelimizi buraya aktarmak istemiyordum ama bunu bana sen zorladın .!!!!!!!!!!!!!

hiçdegilse sana aldıgım pastayı ellerinle yemeseydin bu bile bana seninle arkadaş olabilmem için bir sebep olabilirdi .. ama ne yazık ki onuda beceremedin .. azında üç dilim pasta aynı anda yutmaya çalışırken " SSĞBLOPPBKKLL KANKAAGGHHH" dedigini asla unutmıyacagım.. ben yanında söylemiştim ama kulaklarına kadar krema ve çikolataya bulaştıgın için duymamış olabilirsin ...şimdi tekrar soylüyorum ..iyiki dogdun erhanım .. nice mutlu senelere .....

imza . .. seni seven eski arkadaşın jess


abi bu nasıl bi kutlama mesajı yaa :queen::queen: ::koop:: ::koop::

mutlu yıllar vasco umarım ömründe tüm istedikler olur..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu arada 17 Eylül de benim dogum gunumdu.. Ama acmadik carsaf carsaf topic.. Sevenlerimden dolayi gelen mesaj sayisinin fazlaligindan sitemizin basina bi zeval gelir falan tirstim :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hobaa bugunu bayram ilan etmek lazım :p :) iyiki dogdun vasco abi sen olmassan bu forumun tadı cıkmaz :)

Saol kardesim tsk ederim :rendeer:

sevgili kardeşim dostum . fatboy slim im :cherry: ne güzel topiclerde karşılarştık . önceleri ulen ne sempatik bi arkadaş . aynı kayyynım ayyynı ayyynı demiştim .. ama sonradan gözlemledigim ve gördüklerim beni yanılltı , demek hayat bana bunuda göstercekti.. keşke diyebilecegin o hatayı yapmadan önceki ... asla o kaskı almayacaktın hadi madem aldın .. bide utanmadan topic açtın ... hadi açtın bari resim koyma dimi (((((((((:) ,, lafın özü, o gün içimdeki ipler koptu senle.. sonra tabi bide asuman meselesi var onu hiç açmayalım ,,

bugün daha iyi anladım ki senle olmadı olmayacak!!! bugün taa istanbuldan kalkıp geldim dedim belki bi hal çare bi ortayol buluruz die ama yok arkadaş neymişm hyosung almış mış ... yok efendim yolların fatıhiymiş. işte mahallede arkadaşları rüzgar erhan diyomuşş muşş. senin gibilerle işi olmazmış.. bunları duyacagıma taş olaydım daha iyiydi... ama demekki kader bizi bu yönde bi o yana bi bu yana savurmuş ......

üzülmüyorum .. tek üzüldügüm şey sana haftada birkez istanbuldan gönderdigim eski çorap kolleksiyonun için arayıp buldugum o corapları ozenle kargolamak için verdigim emek ... yazıık yazıık..

hatırlarmısın .. birgün lastigin patlamıştı ve ilk beni aramıştın .. fakat motoru yol kenarında bırakıp kamyonla şehre gittigini soylememiştin .. işte beni yıpratan lastigin patlaması degil o kamyona binmen di .. 3 gün haber alamamıştım senden .. o kamyoncunun ailesini perişan etmene hakkın yoktu ..yoktu işte neyse özelimizi buraya aktarmak istemiyordum ama bunu bana sen zorladın .!!!!!!!!!!!!!

hiçdegilse sana aldıgım pastayı ellerinle yemeseydin bu bile bana seninle arkadaş olabilmem için bir sebep olabilirdi .. ama ne yazık ki onuda beceremedin .. azında üç dilim pasta aynı anda yutmaya çalışırken " SSĞBLOPPBKKLL KANKAAGGHHH" dedigini asla unutmıyacagım.. ben yanında söylemiştim ama kulaklarına kadar krema ve çikolataya bulaştıgın için duymamış olabilirsin ...şimdi tekrar soylüyorum ..iyiki dogdun erhanım .. nice mutlu senelere .....

imza . .. seni seven eski arkadaşın jess

cem seni allah bildigi gibi yapsin oglum =)))) seviyom lan seni sen beni sevmesende birakip gidip terk etsen de!!! :rendeer:

Bu türden kutlama vs. topicleri genellikle es geçerim ama Vasco'yu görünce dayanamadım.
Niye seviyorum bu çocuğu diye kendime sormadım hiç.:silent:
demekki kan kaynadımı kaynıyor.:)

Yüzünde, yazdığın her cümlede, parıl parıl parlıyor.
Bu parıltıyı hiç bir zaman kaybetmemeni dileyerek doğum gününü kutluyorum...

Sahip olduğun o neşe ve yaşama sevincini kimsenin çalmasına izin verme.
Sana uzun ve mutlu bir ömür dilerim....

İmza: Bir coq....

cok tsk ederim ilkay abi beni burda gulduren sizlersiniz hepimizin birden ortaya cikardigi bir pozitif enerji :rendeer:

cok tsk ederim saol, herkeye nasip olmay boyle bir üstadin dogum gunu kutlamasi :p

abi bu nasıl bi kutlama mesajı yaa :queen::queen: ::koop:: ::koop::

mutlu yıllar vasco umarım ömründe tüm istedikler olur..


tskler burcu :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Erhan ; Şekerim ; Sana bir çift Lastik hediye ediyorum :)

Eskileri yak gitsin :cherry:


 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
E ikinci el alabildim :) Senin vereceğin maaş bunlara bile yetmedi :queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
ERhan Çiçem DOğum Gününde Bayramında Kutlu Olsun... Eh benim MSjımda Bu Olsun HAdi Bakeim kanka :mrgreen: DÜkkanı açmışındır sen şimdi sabah erkenden:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ERhan Çiçem DOğum Gününde Bayramında Kutlu Olsun... Eh benim MSjımda Bu Olsun HAdi Bakeim kanka :mrgreen: DÜkkanı açmışındır sen şimdi sabah erkenden:mrgreen::mrgreen:

saol kardesim :d

lan olum ne dukkani bayram bayram :D oyleden sonra aacriz artik daha kahvalti etmedik :D
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
E ikinci el alabildim :) Senin vereceğin maaş bunlara bile yetmedi :queen:

bende çıkma krank buldum wascocum:cherry:maaşı alınca adama öle ödicem:cherry:




bak bu kırılmıyomuş:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Bari bi para denklestirin de hediye krank kolu alin adama :cherry:

Nice senelere vascooo
Geyigin tadini kacirmayin cizerim :p

Doğum günün kutlu olsun vasco. Nice mutlu yıllara



Vasco'nun motor bu lastikleri biraz zor döndürür:mrgreen:

Hayırdır bu mod arkadaşlar neden bizim Hyo ya inceden inceden mesaj gönderiyorlar.. Kınıyorum sizi :p


mCk

Kıskanma cocugum.. O benim tombul sosisim sana ne.. De ki aramızda bişeyler var burdan dışa vuruyorum kim ne karışır.. :p

Vascocum bugünün özel çocuğu sensin.. İstediğin kadar şımart kendini.. Git en güzel pastacıya 3 katlı kakaolu pastalardan götür.. Yarasın yiğidime.. :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bende çıkma krank buldum wascocum:cherry:maaşı alınca adama öle ödicem:cherry:




bak bu kırılmıyomuş:p

allah kahretmesin yarildim :D

Doğum günün kutlu olsun vasco. Nice mutlu yıllara



Vasco'nun motor bu lastikleri biraz zor döndürür:mrgreen:

döndürenden aliriz abi :) tskler :rendeer:

Hayırdır bu mod arkadaşlar neden bizim Hyo ya inceden inceden mesaj gönderiyorlar.. Kınıyorum sizi :p


mCk

Kıskanma cocugum.. O benim tombul sosisim sana ne.. De ki aramızda bişeyler var burdan dışa vuruyorum kim ne karışır.. :p

Vascocum bugünün özel çocuğu sensin.. İstediğin kadar şımart kendini.. Git en güzel pastacıya 3 katlı kakaolu pastalardan götür.. Yarasın yiğidime.. :mrgreen:

kardesim aldiris etme iliskimizi kiskaniyorlar :D

kedi ulasamadigi cigeri mindar ediyor bu 2 modunda motoru yok :p

Nice yıllara Erhan sağlıklı mutlu uzunnnn ::wish::::wish::

hasancim cok tsk ederim kardesim :rendeer:

Nice yıllara Erhan:rendeer:

Saol memetim tskler kardesim :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
erhan kardeşim doğumgünün kutlu olsun herşey gönlünce olsun,iyiki dodun
 
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
1
Abimmmm nice mutlu yıllara. yaklaşık bi 20 senedir beraberiz Allah bozmasın inşallah...
bak senin için siteye üye oldum herzaman yanındayım gerçi istisnalar kaideyi bozmaz bi 4sene kadar yanında olamıcam ama unutma seni herzaman çok sewicem herzaman çok sewdiğim gibi... sen benim abim arkadaşım kuzenim dostum herşeyin oldun yerine göre...
bu arada ellerinden öper bayram paramı isterim :p :D
artık yaş yawaş yawaş kemale eriyo çoluğa çocuğaa larışma vakti geliyo mu ne?:D
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice yıllara bayramım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst