Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
- Konu Yazar
- #1
Sevgili Mt uyeleri, bugun itibariyle Arife.. Cogumuzun inanci geregi Mübarek Ramazan ayi'nin son gunu.. Son kez sahura kalktik ve insallah son kez iftarimizi acacagiz ALLAH'in izni ile bu aksam.. Ardindan sabah kalkilacak, temiz kiyafetler giyilecek, bayram namazina gidilecek, ayakkabilar calinmasin diye kuytu kose yerlere konulacak
, buyuklere ziyarete gidilecek, baklavalar ikram edilecek, sekerler yenilecek, cocuklar sevindirilecek.. Bayram telasindan yazamam diye ve ilk kutlayan ben olmak istedigimden;
Hepinizin Mübarek Ramazan Bayrami (Şeker Bayrami yada) hayirlara vesile olmasini temenni eder, aileniz ve sevdiklerinizle birlikte saglikli, mutlu bir 3 gun gecirmenizi dilerim..
Hepinizin Mübarek Ramazan Bayrami (Şeker Bayrami yada) hayirlara vesile olmasini temenni eder, aileniz ve sevdiklerinizle birlikte saglikli, mutlu bir 3 gun gecirmenizi dilerim..