Alınık motosiklet

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Arkadaslar, 2 silindir olmasin, 4 silindir alayim derken, Suziki Bandit mi alsam, GS 500 mu derken, yok yok en iyisi dusuk model olmasin, modeli yuksek olsun 250 cc'de yeter Hyosung GT250 Naked alayim derken, tum planlarim degisti.. Evim olmasina ragmen, ne yapacaksin motoru, o kadar para verme ev al, kira gelir bari diye veto yedik..
Esimle beraber hayalleri daha da ufaltip, sehir icinde bizi saga sola goturecek, feribota atlayip istanbul keyfi yaptirabilecek bir motosiklet ariyoruz.. Daha dogrusu esimin kullanmasi icin biseyler bakiyoruz..
Esimin isteklerini belirteyim oncelikle..
1- Kesinlikle vitesli olacak
2- Chopper olacak
3- 10.000 Km'nin ustunde olmayacak (Evet bunuda esim soyledi :) )

Butcemiz en fazla 1.500 YTL. Bi ay yemeyecegiz icmeyecegiz alacagiz (cok mu ajitasyon yaptim :p)
Varsa sagda solda esinizde dostunuzda,
- Keeway SL ( eski motorum, satarken cok uzulmustum ahı tuttu motorun bana belkide)
- Jinlun- JL-150 (250 olsa daha makbule gecer)
- FYM Masai (Oncelikli tercihim bu aslinda)
- Regal Raptor (Kizmayin hemen bu paraya Regal mi olur diye 250 DDE demedik 125 cc olani da olur :p)
- Yamaha FZ6 (Fazer degil FZ6 98 Hp, belki biri acir hibe eder diye yazdim :p)

Cok uzattim farkindayim, sahibinden'e bakiyorum fakan oraya ilan verenlerin cogu para nasil kazaniliyor haberdar degiller sanirim. Not : Esim cok sıkı pazarlik eder bilginiz olsun..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
herşeyi anladımda şu motor alma ev al kısmını pek anlamadım?

inşallah keyfinize göre uygun bişeyler çıkar:cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Üstüne biraz daha koy,
bir ev daha al.:)
Motoru naapcan?
Kiraya mı verecen?

:p

Şu kadar param var diye yazınca kendimi unutup, iyi ya yahu daha ne istiyorsun. Mis gibi bir Virago alırsın o paraya diye yazmıştım.
Sonra orasının Türkiye olduğu gerçeği aklıma geldi.:)

silmedim yukarıdaki paragrafa yapıştırıp,cümleyi yeniden kurdum.

Tamam karışık oldu biraz ama böyle
::baaas::
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Üstüne biraz daha koy,
bir ev daha al.:)
Motoru naapcan?
Kiraya mı verecen?

:p

Şu kadar param var diye yazınca kendimi unutup, iyi ya yahu daha ne istiyorsun. Mis gibi bir Virago alırsın o paraya diye yazmıştım.
Sonra orasının Türkiye olduğu gerçeği aklıma geldi.:)

silmedim yukarıdaki paragrafa yapıştırıp,cümleyi yeniden kurdum.

Tamam karışık oldu biraz ama böyle
::baaas::


Anladim ben anladim :) Seninde cok basini agritmistim hocam :) bosunaymis demekki bunca bas agrisi :queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
pışşıııık! bak biz ev almadık motur aldık. oh mis. inşallah aradığın gibi bişey bulursun tez zamanda, pembe panjurlu evi, arabası, motoru, sağlıklı çocukları olasıca.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
pışşıııık! bak biz ev almadık motur aldık. oh mis. inşallah aradığın gibi bişey bulursun tez zamanda, pembe panjurlu evi, arabası, motoru, sağlıklı çocukları olasıca.

Boyle dua'ya amin denilir :) Saolasin hocam ALLAH herkesin gonlune gore nasip etsin..
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sahibinden ilan no:10558690 ben satıyorumda fiyat anlaşamadık
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
dostum elımde bır tane zelsun zs 150-19 cruıser var ıstersen haberleşelım telım 0535 976 08 78 ayrıca msn de ulasabılırsın [email protected] aslında elımde 4 adet cruıser var ama fıyt olarak sana uygun olanı o ıstersen dıgerlerı hakkında da bılgı verırım...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
koltuk takımı almıyomuydun yaw :p

Sen evlen seni de gorucem ben :)

sahibinden ilan no:10558690 ben satıyorumda fiyat anlaşamadık

Tesekkur ederim, istediginiz fiyati verebilecek olsam daha farkli tarzda bisiler bakardim.. Hayirli musteriler size :)

dostum elımde bır tane zelsun zs 150-19 cruıser var ıstersen haberleşelım telım 0535 976 08 78 ayrıca msn de ulasabılırsın [email protected] aslında elımde 4 adet cruıser var ama fıyt olarak sana uygun olanı o ıstersen dıgerlerı hakkında da bılgı verırım...

Msn'i ekledim, sizde eklediginizde goruselim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hocam FZ6, 1500 YTL??? Şaka mı? Yamaha ise konu, BWS bile vermezler o paraya...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mübarek seninki de İngiliz sterlini ha...... :queen::queen:

Şu Çetmenin skygo 250 cruıser lerini 1000 liraya falan bulabilirsin.... Çokta kötü değiller aslında...Vızır vızır geziniyorlar burada.... :wiinkk:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Alp'im Tunay'im arka tekeri kampana frenlim... Benim 1500 Liram var, bahsettigin bin liradan bi asgari ucret daha fazla :p Hem benim param kiymetlidir, seninkinin kiymeti yoksa yolla 4-5 bin sterlin borc.. Elbet oderiz birgun :p
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
gel abi sana bisiklet verelim, hem bak yarın bigün çocukta biner:cherry:

geleceğe yatırım falan olur:)

Arada bi mehallenin veletlerine kiraladınmı kira getirside olur:queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Tabi ya.. Ben bunu nasil akil edemedim.. Hatuna bir sorayim bisiklet olmaz mi diye :) Bu kiralama isini de tuttum hem.. İlk once sana kiraliyacagim soz :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst