Kawasaki Ninja 250R - BursaÇevreYolu

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hacı kebapçilar gibisin varya gazi açip açip kapatiyon:pama vidyolar güzel olmuş yeni yeni sıkıştırmayi ögrenmişsin devam et redlineyi görmeden vites attirma bu gün 10bin devirde 120 yi gördüm ybr de kumsal41 şahit:)
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
merhaba

croner merhaba .çok güzel bir kayıt olmuş motor sesi ve kontrollü kullanman harika.motoru ne zaman büyüteceksin.görüşmek ümdiyle kendine iyi bak.:cat:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Motorun çok güzel,seside güzel çıkıyor ama artık ben korkar oldum motosiklet kullanmaktan bu gün otobüsün teki şıkıştırıoda sıkıstırıo çiçekliğe atacaktı::rantinp: Türkiyede hız yapmak büyük tehlike:farao:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Motorun çok güzel,seside güzel çıkıyor ama artık ben korkar oldum motosiklet kullanmaktan bu gün otobüsün teki şıkıştırıoda sıkıstırıo çiçekliğe atacaktı::rantinp: Türkiyede hız yapmak büyük tehlike:farao:

hızmı yapmışım :queen:?. Çok saolun arkadaşlar, motoru yazın ortalarında değiştiricem.:rendeer:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
Arkadaşım açıkçası Otoban videolarını beğenmemiştim, biraz sıkıcıydılar ama bu seferki video gerçekten güzel olmuş.

Gelecekteki videolarını da takip edicem artık ;)
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
bademlide evden çıkıp sokak aralarını bile çekmişsin :) güzel video ama sıkıştır makinayı biraz daha.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
bende begenmedım bak yavaslarken vıtes kucult debrıyaja basma oyle elını debrıyajda tutma yanı vıtes kuculterek yavasla ve motoru bıraz devırlı kullan vıtes aralıklarında
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Arkadaşım açıkçası Otoban videolarını beğenmemiştim, biraz sıkıcıydılar ama bu seferki video gerçekten güzel olmuş.

Gelecekteki videolarını da takip edicem artık ;)
Paylaşım için teşekkürler.


Sonraki hedef uludağ milli parkı yolu, ama önce zaman ayarlamam lazım ve malum dağ yolu olduğu için garanti bi uygun hava denk gelmesi lazım.

Ondan önce belki carsamba yada persembe susurul, domaniç, inönü, inegöl, bursa vidyosu cekme ihtimalim var, şansım olursa değerlendiririm.

:rendeer:

bende begenmedım bak yavaslarken vıtes kucult debrıyaja basma oyle elını debrıyajda tutma yanı vıtes kuculterek yavasla ve motoru bıraz devırlı kullan vıtes aralıklarında

gazı erken kesip motorun kendi kendine daha uzun mesafe gitmesi hissi hosuma gidiyor acıkcası, yoksa bende bilirim tek tek vitesle durmayı, ayroca bosuna debriaj ömrü yemek gibide geliyor... ama tabi ihtiyacım oldugundan yaparım... :cat:

bademlide evden çıkıp sokak aralarını bile çekmişsin :) güzel video ama sıkıştır makinayı biraz daha.

sıkıştır derken :p?. Motoru biraz daha zorla diyorsan kıyamıyorum birde altıma tulum değilde korumalı tekstil giyince ister istemez bir guven eksikliği oluyor :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
47
Güzel bir video olmuş.
Motorundan her anda kefiy al...
Yavaş giderkende anasını alatırkende..

Sol taraftaki yakıt göstergesi her halde..
Depo boş..
Anlaşılan çok ekonomik..
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
gayet güzel olmuş. bazı yerlerde biraz kısmışsın sanki. mesela o scoter seni geçmemeliydi :p benzin istasyonunun girişinde beklerken amcamın birisi kapatmış gidiyodu o motor neydi farkettin mi?
limitlerinle çalışmalarının devamını dilerim aman dikkat ve güvenlik unutma :cat:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
güzel olmus bayaa video koymussun "motorway" yazmıssın bütün dünyaya izletmeyi düşünüyorsun heralde:mrgreen::cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Güzel bir video olmuş.
Motorundan her anda kefiy al...
Yavaş giderkende anasını alatırkende..

Sol taraftaki yakıt göstergesi her halde..
Depo boş..
Anlaşılan çok ekonomik..

Soldaki devir, ortadaki hız, sağdaki hararet :queen:

Şaka bir yana, ilk vidyoda yanan benzin ışığı, girip alıyorum sonra 97'liğimi.

10lt ile 260km civarı gidiyor kabaca :cat:

gayet güzel olmuş. bazı yerlerde biraz kısmışsın sanki. mesela o scoter seni geçmemeliydi :p benzin istasyonunun girişinde beklerken amcamın birisi kapatmış gidiyodu o motor neydi farkettin mi?
limitlerinle çalışmalarının devamını dilerim aman dikkat ve güvenlik unutma :cat:

R1'idi, zaten ben telefonu karıştırırken o amca gözüksün diye kamera yola bakacak sekilde durdum (ışıklarda gt250r ile yan yana bekliyolardı teorik olarak arkamdan gelceklerdir dedim).

Bazen kıstığım oluyor bazen motor cidden az kalıyor arabalara karşı özellikle 100km civarında çok etkisiz kalıyorum :p
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bunlar olmamis, calismalarinin devamini bekliyoruz :p
1- Hiz yapmak istiyorsan, vites gecis surelerini uzat, daha 7-8 bin devirde vites degistiriyorsun, neden?
2- 6. Viteste giderken debriyaji sıkıyorsun, sonra birakip tekrar devam ediyorsun, bunu neden yapiyorsun ?
3- Part-1 in sadece ilk 12 dakikasini izledim, 15'er dk'lik videolar yerine 5'er dakikalik yapsaydin daha hos olurdu.
4- Arada gelirim Bursa'ya arabayla.. Sakin bana denk gelme, seni gecer gecer arkama donup nanik yaparim sana :p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Bunlar olmamis, calismalarinin devamini bekliyoruz :p
1- Hiz yapmak istiyorsan, vites gecis surelerini uzat, daha 7-8 bin devirde vites degistiriyorsun, neden?
2- 6. Viteste giderken debriyaji sıkıyorsun, sonra birakip tekrar devam ediyorsun, bunu neden yapiyorsun ?
3- Part-1 in sadece ilk 12 dakikasini izledim, 15'er dk'lik videolar yerine 5'er dakikalik yapsaydin daha hos olurdu.
4- Arada gelirim Bursa'ya arabayla.. Sakin bana denk gelme, seni gecer gecer arkama donup nanik yaparim sana :p

1- Hız yapmak istediğimde genelde 4-5-6. vitesleri 11000de atarım, onun dışında durumum bir sakinleşiyo bir çoşuyo, dengesiz oluyorum o konuda :p

2- genelde sebebi 6. vites yerine 5. vites gibi gelmesi ve 6 ya atmaya çalışmam, vites göstergelerinin gözünü seveyim :cat:

3. bundan sonra zaten maximum 10dklık yaparım vidyoları, yüklemesi de daha kolay oluyor :cat:

4. Ya ışıkta denk gelelim ki benim üstünlüğüm olsun yada kenara çekip tanışalımda bunalıma girmiim bu adam niye bana böyle yapıyo kim bu herif diye :queen:.

:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Motoru bence biraz daha sıkıştır yani en azından redline yap arada bi,böyle bişey anlaşılmıyo:p ve herkesin dediği gibi 6.viteste debriyajı sıkıp sonra tekrar bırakıp devam ediyorsun bunu neden yaptığını bende çözemedim:silent:Devamı gelir inşallah daha iyi motorlarla daha iyisini yaparsın kazasız sürüşler:rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Bunlar olmamis, calismalarinin devamini bekliyoruz :p
1- Hiz yapmak istiyorsan, vites gecis surelerini uzat, daha 7-8 bin devirde vites degistiriyorsun, neden?
2- 6. Viteste giderken debriyaji sıkıyorsun, sonra birakip tekrar devam ediyorsun, bunu neden yapiyorsun ?
3- Part-1 in sadece ilk 12 dakikasini izledim, 15'er dk'lik videolar yerine 5'er dakikalik yapsaydin daha hos olurdu.
4- Arada gelirim Bursa'ya arabayla.. Sakin bana denk gelme, seni gecer gecer arkama donup nanik yaparim sana :p

yaw ninja 250 otobanda 2000 motor ve üzeri arabaları zaten geçemezki :mrgreen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Motoru bence biraz daha sıkıştır yani en azından redline yap arada bi,böyle bişey anlaşılmıyo:p ve herkesin dediği gibi 6.viteste debriyajı sıkıp sonra tekrar bırakıp devam ediyorsun bunu neden yaptığını bende çözemedim:silent:Devamı gelir inşallah daha iyi motorlarla daha iyisini yaparsın kazasız sürüşler:rendeer:

tek sebebi bir anda 5. viteste gibi hissedip 6ya atmaya calısmam, ama 6da oldugum için debriajı sıkıyorum atamayınca bırakıyorum, olay budur :cat:

yaw ninja 250 otobanda 2000 motor ve üzeri arabaları zaten geçemezki :mrgreen:

1.4motor turbo dizel seat ibiza geçiyor benim motoru, kalkışta 3.20dc ile biraz bastım geçen, 30-40km/s e kadar ben önde sonrra yanımdan benim 2 katım hızla vınn eden bir araba oluyor sonuc. Zaten çok birşey beklemiyorum motorumdan, yaz ortasına doğru "2009" er-6f (inş gelirse) alınca o zaman beklentilerim değişecek :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst