- Katılım
- 7 May 2007
- Mesajlar
- 532
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bayram öncesi havayı güzel buldum, arkadaşımdanda birkaç evrak (kısaca ödev) almam gerekiyordu, evinin uzak olmasını fırsat bilip kameramı taktım.
1-2 Tam gaz hızlanma ve onun dışında keyifli bir sürüş oldu benim için, umarım beğenirsiniz, yorumlarınız benim için değerli.
Kawasaki Ninja 250R - Bursa ÇevreYolu - PART 1/2
Kawasaki Ninja 250R - Bursa ÇevreYolu - PART 2/2
1-2 Tam gaz hızlanma ve onun dışında keyifli bir sürüş oldu benim için, umarım beğenirsiniz, yorumlarınız benim için değerli.
Kawasaki Ninja 250R - Bursa ÇevreYolu - PART 1/2
Kawasaki Ninja 250R - Bursa ÇevreYolu - PART 2/2