- Katılım
- 20 Ağu 2008
- Mesajlar
- 238
- Konu Yazar
- #1
Cok hoşuma gitti
denge siztemi merak ettim şimdi 
http://vidomido.superonline.com/video/2008/04/22/659.html
http://vidomido.superonline.com/video/2008/04/22/659.html
Cok hoşuma gittidenge siztemi merak ettim şimdi
http://vidomido.superonline.com/video/2008/04/22/659.html
çook ilginç nasıl duruyor dengede anlayamadım hayret,![]()
hakkaten çok güzel.model arabalar uçaklar ilgi alanım zaten.ben de elimden geldiğince yaparım ayrı bir zevki var.nitrojenle çalışan 1.1 beygirlik su sogutmalı motorla 4*4 radyo kontrollü araba yapmıştım.aklıma geldi paylaşmak istedim
![]()