Bu motorsiklet çok farklı

Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
208
çok güzel hareketleri yatışları gerçek motora çok benziyor ii bi klip:p
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
dehşet bir şey bu ya araba yı jeep türünü ğördümde motor ve denge olayı cok ğüzel
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
37
hakkaten çok güzel.model arabalar uçaklar ilgi alanım zaten.ben de elimden geldiğince yaparım ayrı bir zevki var.:)nitrojenle çalışan 1.1 beygirlik su sogutmalı motorla 4*4 radyo kontrollü araba yapmıştım.aklıma geldi paylaşmak istedim:):)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Abı koruma telı var tabıkı de boyut onemlı degıl bızım motorlarmızı nasıl dengede duruyorsa oda ogle duruyor surucu tam dengede duruyor ve tekerleklerınden merkez kac kuvvetı ile duruyorr...Yanı buyuk seyler ıcın gecerlı olan fızık kuralları ufak seyler ıcınde gecerlıı..( 2000 mesaj olmusum yaawwss :) )
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
hakkaten çok güzel.model arabalar uçaklar ilgi alanım zaten.ben de elimden geldiğince yaparım ayrı bir zevki var.:)nitrojenle çalışan 1.1 beygirlik su sogutmalı motorla 4*4 radyo kontrollü araba yapmıştım.aklıma geldi paylaşmak istedim:):)

Bizlerle ayrıntılı paylaşa bilir misiniz ?

Ayrıca 1-2 sene önce İstanbula geldiğimde sanırım 4.levet'ti emin değilim. KANYON diye bir alış-veriş merkezi var. Orada'ki oyuncakçılarda bunlara benzer şeyler görmüştüm. Uzaktan kumandalı yine...
Almayı çok istedim ama vaktim yoktu, inceleyemedim bile. Kısmet değilmiş. Bir ara dolaşın Kanyon'u :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Arkadaşımda var benzinli herşeyi sorun.Karburatör ayarı,nitrolu benzin,sıkıştırdınmı piston sarıyor en iyisi gerçeyini kullanmak
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Aaaa süper bişey yaa adam sağa sola yatabiliyo.Bunları acaba nerden bulabiliriz fiyatı nedir ki?
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
şöyle bi oyuncağım olsa, sabaha kadar oynarım heralde evin içinde :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst