Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaşlar teşekkür ederim.. bu arada hyosung comet ve cbf250 kıyaslaması yapacak arkadaşlara da seçimlerinde cbf250 den yana olmasını öneririm. 6 aydır araştırıyorum ve son karar: Honda, hayat onda ;)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
viper_1, fiyatını da ögrenebilir miyim? Tesekkurler...

Fiyatı aklımda değil maalesef. 10 YTL civarında olabilir.

--- --- --- ---

Arkadaşlar debriyaj balatalarını değiştiren olmuştur.
Debriyaj balataları ve sacları dahil acaba ne kadar fiyat verirler? :silent::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
cbf 250 severler siz pek buralara gelmiyorsunuz ama haberiniz olsun honda resmi sitesinde cbf 250 artık yok.. :pale:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
bende de var 2007 gümüş gri alet çok nalet bişi...torklu ve güçlü ara hızlanmaları çok iyi daha fazla bilgi isterseniz msj atın....bu arada isteyen olursa motorum satılık 0537 840 85 07 motor full dolu etiket...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Arkadaşım 8 ay önce yan sanayi balata taktırmıştım 8 ay gitti bende istoçtan orjinalini aldım 174 ytl saçlar da 90 ytl dediler ben sadece balataları değiştirdim o kadar....
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
CBF250 görevini tamamlamak üzere. Yeni arayışlara başladım bakalım. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Sevgili CBF kullanan arkadaşlar iki hafta kadar önce yine bu siteden bulosele kardeşimizin CBX 250'sini satın alarak, YBR 125'ten aranıza katılmış bulunuyorum.Aldığımdan bu yana aşağı yukarı 1000 km yol yaptım.Genel olarak memnun olduğumu söyleyebilirim.YBR'ye göre yakıt tüketimi bayağı yüksek geldi.Motorla ilgili olarak da bu sitede yazılanları inşallah fırsatım olduğunda okuyarak bilgilenmek nasip olur kanaatindeyim.Kafama takılan bir kaç soru var ama önce siteyi bir gözden geçireyim, bulamazsam bilgilerinize müracaat edeceğim.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Sevgili CBF kullanan arkadaşlar iki hafta kadar önce yine bu siteden bulosele kardeşimizin CBX 250'sini satın alarak, YBR 125'ten aranıza katılmış bulunuyorum.Aldığımdan bu yana aşağı yukarı 1000 km yol yaptım.Genel olarak memnun olduğumu söyleyebilirim.YBR'ye göre yakıt tüketimi bayağı yüksek geldi.Motorla ilgili olarak da bu sitede yazılanları inşallah fırsatım olduğunda okuyarak bilgilenmek nasip olur kanaatindeyim.Kafama takılan bir kaç soru var ama önce siteyi bir gözden geçireyim, bulamazsam bilgilerinize müracaat edeceğim.

Hoşgeldiniz. Soru ve önerilerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz... :cat:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Eveett, nihayet 90 sayfalık bu topiği okuyabildim.Genel olarak faydalı buldum diyebilirim.Ama gördüğüm kadarı ile çok haraketli bir topic değil.Motorla ilgili özellikle yedek parça fiyatlarının pahalılığından şikayet var.Evet bu doğru ama emin olun kaliteli motorlarda(marka fark etmez)orjinal parçalar genelde pahalı.Örneğin ben YBR'nin orjinal zincirini ve dişlilerini 27.000 de 157 YTL'ye değiştirmiştim.Çok daha ucuz olanları da var.Ama orjinal değil tabii.Hem unutulmasın motosiklet pahalı bir hobidir.Ucuz bir şekilde bu hobi sürdürülemez mi? Sürdürülür ama 250, 500 veya üzeri CC'lerle bu olmaz.


Bu da bulosele kardeşimden satın aldığım CBX.2004 model olup14.000 km'de.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Eveett, nihayet 90 sayfalık bu topiği okuyabildim.Genel olarak faydalı buldum diyebilirim.Ama gördüğüm kadarı ile çok haraketli bir topic değil.Motorla ilgili özellikle yedek parça fiyatlarının pahalılığından şikayet var.Evet bu doğru ama emin olun kaliteli motorlarda(marka fark etmez)orjinal parçalar genelde pahalı.Örneğin ben YBR'nin orjinal zincirini ve dişlilerini 27.000 de 157 YTL'ye değiştirmiştim.Çok daha ucuz olanları da var.Ama orjinal değil tabii.Hem unutulmasın motosiklet pahalı bir hobidir.Ucuz bir şekilde bu hobi sürdürülemez mi? Sürdürülür ama 250, 500 veya üzeri CC'lerle bu olmaz.


Bu da bulosele kardeşimden satın aldığım CBX.2004 model olup14.000 km'de.


Merhaba Ferhat Hocam, nasılsınız? Bakıyorum da motoru parlatmıssınız vallahi:) Carsamba gunu yanımdan gectiniz motorla...

Saygılar...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ben twisterimden ayrıldım. Sıra askerlikte. Sonra yeni motorda inşallah :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst