- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 4,358
250 cc olması mı sıkar?aslında ybr'den çok memnunum ama 250'lik olsa daha rahat ederim diye düşünüyorum
Daha rahat edersin tabi. Özellikle rampalarda ve iki kişi farkeder. Fakat ybr kullandığın için çabuk sıkılırsın. Kendi adıma konuşursam 250cc kesmiyor belli süre sonra. Tabii kurallara uyayım yavaş gideyim derseniz ayrı...
Ben kendimden örnek verdim artık uzun yolda kesmiyor motorum