Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
250 cc olması mı sıkar?aslında ybr'den çok memnunum ama 250'lik olsa daha rahat ederim diye düşünüyorum

Daha rahat edersin tabi. Özellikle rampalarda ve iki kişi farkeder. Fakat ybr kullandığın için çabuk sıkılırsın. Kendi adıma konuşursam 250cc kesmiyor belli süre sonra. Tabii kurallara uyayım yavaş gideyim derseniz ayrı...

Ben kendimden örnek verdim artık uzun yolda kesmiyor motorum :)
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
3
Merhabalar,

3100 Ytl'ye 28000km'de 2004 model CBX250 alınır mı? İlanda temiz ve masrafsız olduğu yazıyor fakat hiç anlamayan biri olarak nasıl güvenebilirim. Burda okuduklarımdan sonra acaba Cbr125 ya da Ybr125 alıp rahat mı etsem diyorum. Benzin konusunda ise 100km'de 4lt'yi geçecekse sanırım 125'liğe doğru yola çıkıcam. Ehliyet aldım. Bir de motoru almadan önce Honda'nın Güvenli Sürüş eğitimini alıcam. Artık motorumu almak istiyorum, almışken de 250cc almak istiyorum ama yedek parça benzin ve 2.el olması beni düşündürüyor. Yardıma ve fikir almaya fazlasıyla ihtiyacım var. Kullanım olarak ise İstanbul şehiriçi ve arasıra ufak da olsa şehirdışı geziler yapmayı planlıyorum... Bir de almışken üniversiteden mezun olasıya kadar (2-3 yıl) değiştirmeyi düşünmüyorum. 250cc isteme sebebim de bu ve şehırdışı kullanım rahatlığı..
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
Bugün cbf 250yi aldığımdan beri ilk kez kasksız kullandım,yokuş aşağı gaz vermeden kendi sürati ile giderken,eksozdan pıt pıt die sesler gelio,bazen motosiklet gaz yemeyipte bir ses çıkartır ya pat diye işte onun benzeri bi ses.Pek iyi açıklayamadım ama sizce normal mi bu ses?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha yeni almış olmama rağmen CBF'yi satıyorum,nedeni ise CBR600RR alacağım..)

Çok iyi bir motor CBF ama malum 150'den inip 250'ye bindim pek fark yok ! Sonuçta CBF150 ile 135-136 basıyordum bunda ise 140-145..:wiinnk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Daha yeni almış olmama rağmen CBF'yi satıyorum,nedeni ise CBR600RR alacağım..)

Çok iyi bir motor CBF ama malum 150'den inip 250'ye bindim pek fark yok ! Sonuçta CBF150 ile 135-136 basıyordum bunda ise 140-145..:wiinnk:

Aynı yol koşullarında cbf150 ile 110 km/h twister ile 150 km/h yapıyorum. İvmede çok farkı var özellikle.

Dik rampada twister 120 gider cbf150 abartısız 60-70 e kadar düşüyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada ufak bi hatırlatma motorun üstünde Yuasa kuru akü var..

cbf_burak_33
çanta yokki benimkinde tam olarak anlıyamadım ne dediğini benim motorum en üstte resmi olan siyah ile birebir aynı ...

abi adam jant demek istemiş ama cant yazmış hehe sende çanta anlamışın güzel olmuş ama:mrgreen:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
3
Merhabalar,

3100 Ytl'ye 28000km'de 2004 model CBX250 alınır mı? İlanda temiz ve masrafsız olduğu yazıyor fakat hiç anlamayan biri olarak nasıl güvenebilirim. Burda okuduklarımdan sonra acaba Cbr125 ya da Ybr125 alıp rahat mı etsem diyorum. Benzin konusunda ise 100km'de 4lt'yi geçecekse sanırım 125'liğe doğru yola çıkıcam. Ehliyet aldım. Bir de motoru almadan önce Honda'nın Güvenli Sürüş eğitimini alıcam. Artık motorumu almak istiyorum, almışken de 250cc almak istiyorum ama yedek parça benzin ve 2.el olması beni düşündürüyor. Yardıma ve fikir almaya fazlasıyla ihtiyacım var. Kullanım olarak ise İstanbul şehiriçi ve arasıra ufak da olsa şehirdışı geziler yapmayı planlıyorum... Bir de almışken üniversiteden mezun olasıya kadar (2-3 yıl) değiştirmeyi düşünmüyorum. 250cc isteme sebebim de bu ve şehırdışı kullanım rahatlığı..

Yardımcı olabilecek yok mu? 30bin-40bin km CBF alınır mı??
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Yardımcı olabilecek yok mu? 30bin-40bin km CBF alınır mı??

Temiz kullanıldıysa alınır ne motosikletler var 50- 60 binde daha taş gibi ama araştırıp bulmak lazım.yanlış bilmiyosam 2007 den sonra üretim durdu
sonrası vallahi onu bende bilmiyorum :cat:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
63
http://www.sahibinden.com/motor_kor...irmizi_cbf_2WQQaXQQ10045055WQQpXQQdisplayitem

Hala günceldir... Motorda sadece 1500 ytl lik aksesuar vardır... İlgilenenlerin dikkatine...



bu ilandaki aynı canta demirini arıyorum... cantayıda ha aldm ha alıcam..

bilen duyan.. hazır yapılı.. yapan... yonlendırırsenız cok ıyı olur...

hazır elınde bulunan warsa ıstanbıul dısıda olur.. kargoyla alabılırm...

yada cantasıyla beraber set olarak satmayuı dusunen warsa olda olur...
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
16
Kardeşim bi sorayım.Motor abimde, eğer satmak isterse seni burdan bilgilendiririm.Ya da aldığı yeri yazarım.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaşlar hepinize merhaba.
İki hafta evel Keway Supershadow motorumu satıp bu hafta sonu cbf250 aldım. artık bende aranızdayım.

Aslında 2 yıldır 250cc motor kullandığım için cc yükseltmeyi ve cbf500 almayı düşünüyordum. ancak cbf250 çok ekonomik bir makine olunca ve üstüne üstelik çok uygun bir fiyata bulunca fikrimi son anda değiştirdim ve işte aranızdayım :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bugün cbf 250yi aldığımdan beri ilk kez kasksız kullandım,yokuş aşağı gaz vermeden kendi sürati ile giderken,eksozdan pıt pıt die sesler gelio,bazen motosiklet gaz yemeyipte bir ses çıkartır ya pat diye işte onun benzeri bi ses.Pek iyi açıklayamadım ama sizce normal mi bu ses?

Aynı durum bende de vardı. Karbüratör temizlenip, bujiyi değiştirdikten sonra sorun kalmadı!

bu ilandaki aynı canta demirini arıyorum... cantayıda ha aldm ha alıcam..

bilen duyan.. hazır yapılı.. yapan... yonlendırırsenız cok ıyı olur...

hazır elınde bulunan warsa ıstanbıul dısıda olur.. kargoyla alabılırm...

yada cantasıyla beraber set olarak satmayuı dusunen warsa olda olur...

Dostum o çanta aparatını ben kullanıyorum. Güngör Motor'dan (pendik) sipariş etmiştim. İstersen onlara danış. Ya da Aydın Motora (sirkeci) sor!

Askerliğim bitsin değiştireyim motoru. 250cc yetmiyor artık :)

Ne askerliği hayırdır :mrgreen:

Çok iyi bir motor CBF ama malum 150'den inip 250'ye bindim pek fark yok ! Sonuçta CBF150 ile 135-136 basıyordum bunda ise 140-145..:wiinnk:

Sanırım insanların ön yargılarından kurtulmak kolay olmayacak!

125 /150 cc ve 250 cc motorların son hızları birbirine yakın olabilir.
Ama ivmelenme ve tork neredeyse 2 katıdır!

125/ 150cc o bahsettiği hıza rüzgar, rampa vs vs imkanlar dahilinde 10 dk'da çıkıyosa ; 250cc 5 dk hatta daha az bir sürede çıkar.

Motorun kalkışı ve hızlanması da zaten bu durumu ispatlar!
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
16
Arkadaşlar hepinize merhaba.
İki hafta evel Keway Supershadow motorumu satıp bu hafta sonu cbf250 aldım. artık bende aranızdayım.

Aslında 2 yıldır 250cc motor kullandığım için cc yükseltmeyi ve cbf500 almayı düşünüyordum. ancak cbf250 çok ekonomik bir makine olunca ve üstüne üstelik çok uygun bir fiyata bulunca fikrimi son anda değiştirdim ve işte aranızdayım :)


Kardeşim hayırlı olsun.Bence daha iyisini yapmışsın.Kazasız belasız..

en azından aldıgı yer bilgisi bile yeter...

simdiden tesekkurler :)


Kardeşim İzmir kahramanlar da motorcu göçmenden almış...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst