- Katılım
- 19 Eyl 2008
- Mesajlar
- 202
bendedim yalanmı gizemli gördüm seni dedim kendini bi tanıt arkadaşım seni bi tanıyalım yalnızca malatyalı hikmet yetmiyor :bounce:cadı bana destek cık :cat::bounce::bounce::bounce:araştıracam zaten seni :queen:
ayıp ettin gürkan abi sordundamı söylemedik :wiinkk: gurban olam aman cadıyı işin içine sokma kızar falan yazık olur sonra vırak vırak dolanırız ortada mazallah :queen: