[trakya Mt]->>>1.trakya Mt'cileri Iftar Yemeği/herkesi Bekliyoruz.....<<<<

Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
bendedim yalanmı gizemli gördüm seni dedim kendini bi tanıt arkadaşım seni bi tanıyalım yalnızca malatyalı hikmet yetmiyor :bounce:cadı bana destek cık :cat::bounce::bounce::bounce:araştıracam zaten seni :queen:

ayıp ettin gürkan abi sordundamı söylemedik :wiinkk: gurban olam aman cadıyı işin içine sokma kızar falan yazık olur sonra vırak vırak dolanırız ortada mazallah :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bendedim yalanmı gizemli gördüm seni dedim kendini bi tanıt arkadaşım seni bi tanıyalım yalnızca malatyalı hikmet yetmiyor :bounce:cadı bana destek cık :cat::bounce::bounce::bounce:araştıracam zaten seni :queen:

sonuna kadar haklısın gürkan :cat:
hani arkadaşım senin tanışma topiğin :bounce:


ayıp ettin gürkan abi sordundamı söylemedik :wiinkk: gurban olam aman cadıyı işin içine sokma kızar falan yazık olur sonra vırak vırak dolanırız ortada mazallah :queen:

geç kaldın :cherry:
sen yenisin vıraklama hakkını önce sana veriyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
sonuna kadar haklısın gürkan :cat:
hani arkadaşım senin tanışma topiğin :bounce:
[/QUOT

abi demiştim cadı işin içine sokma diye bak en kazık yerden geldi :queen: Cadı hanım toiğin ne olduğunu yeni öğrenmiş birine topiğin nerde demek biraz ağır değilmi insaf yani demi ??
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
ama ben gerçekten söylüyorum topiğin nasıl yapıldığını bilmediğimi :(
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
giden arkadaslara hayirli iftarlar diyelim artik biz gelemedik ozzi benim yerime 2 porsiyon ye köfteden:queen:

çorbayı içtim tıkandım be sedat 1 porsiyon anca yiyebildim .ee nede olsa yarım porsiyon adamız:p bak mete ye 2 porsiyon götürdü valla. hemde afiyetle :mrgreen:
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
166
bayağı maceralı ve hoş olmuş bizde resimdeki tabaklara ekmek bandık doyduk elhamdülillah:queen: hehe nede olsa tekirdağ köftesi trakya mt iftar yemeği:rendeer:...
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sahilde toplandıktan sonra iftarımızı yapacagımız lokantaya giderken bir iki tane foto çekeyim dedim buyrun.
my.php

my.php

my.php

my.php

Linkleri hotlinks yapmayı unutmuşum :) Neyse canım tıklayı verin iki dakka:bounce:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Motorlarla yaptığımız gezi sırasında çekilen video görüntüsü ne oldu arkadaşlar. Onuda ekleyin de izleyelim onuda :D
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Merhaba ARkadaşlar Ntim Kesildi Giremedim Bendeki fotolarıda bugün Atıcam.. Netteki sorunumu bugün halledicem.. Muhtemelen Aksam Saatlerinde Fotolar burda GElen Herkese Çok Çok TEşekkürler....
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Müdür fotoları atta birde bayramda ne yapıyoruz uzamıyormuyuz bir yerlere :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim payımı kim yedi yaaaaaaa?
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Elinize tekerinize sağlık.çok güzel bir ortam olsuş :)

Gelemediğim için çok üzüldüm:pale:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Abi senin payını Metehan abi yedi herşeyden 2 porsiyon aldı MaaşaAllah :) Bende 2 porsiyon yerim diyordum ama yettide arttı bile ogün bana.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst