[trakya Mt]->>>1.trakya Mt'cileri Iftar Yemeği/herkesi Bekliyoruz.....<<<<

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Herkese hayırlı iftarlar, İstanbuldan gidecekler dikkatli olsun hava koşulları çok iyi değil. :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ya allah diyelim çıkalım artık gidicez başka çare yok yağmurluksuz gelmeyin derim
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
saat 16:00 da beylikdüzü bahauss dan hareket edicez ...duyrulur.:cherry:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Şuanda Burada Hava Açtı Bu aksamda Acık olacak büyük ihtimalle... irtibat için Telim 0 538 842 8210
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
giden arkadaslara hayirli iftarlar diyelim artik biz gelemedik ozzi benim yerime 2 porsiyon ye köfteden:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
güzel bir buluşma oldu,özer kardeşime bizleri biraraya getirdiği için çok teşekkürler,yeni üyelerimizde geldiler kendilerini tanımak güzeldi,yenibuluşmalarda görüşmek üzere ,gelen herkesin ayaklarına sağlık,bendeki resimler birazsonra geliyor.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ümmet abi güzel bir buluşma oldu gerçekten. Ama vakit geç olduğu için tadı damağımızda kaldı. Bende fotoları birazdan ekliyorum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
işte buluşma resimleri

CIMG0688.jpg


CIMG0689.jpg


CIMG0690.jpg


CIMG0691.jpg


CIMG0693.jpg


CIMG0694.jpg


CIMG0695.jpg


CIMG0696.jpg


CIMG0697.jpg


CIMG0698.jpg


CIMG0699.jpg


CIMG0700.jpg


CIMG0701.jpg


CIMG0702.jpg


CIMG0705.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ahha ahh son anda yoldan döndüm bi işim çıktı :pr: herşey çok güzel görünüyor
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bu güzel organizasyon için başta by-star olmak üzere tüm arkadaşlara teşekkürler.yedik içtik gezdik bol shbet ettik ve bolca ıslandık:mrgreen:
neşet abi resimleri bana postala yarın atarım artık buraya.


eski dostları görmek(metehan&ümmet abi) ve yeni arkadaşlarla tanışmak güzeldi herkeze iyi geceler.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
Yeni yerler keşfetmek ve yeni arkadaşlar edinmek gerçekten çok güzeldi. Emeği geçen ve orada bulunan herkese teşekkürler.

Gidiş beklendiği gibi kötü değildi. Silivriden sonra az bir yağmur karşıladı ama kısa sürdü. Dönerken gene silivride az bir yağmur vardı ama kumburgazı geçince baya sağlam sağnak yağışa yakalandık. Benim ev yakındı hemen attım kendimi, yolda olan diğer arkadaşlara allah kolaylık versin. Herkese geçmiş olsun :D
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
18
merhabalar abiler wala ilk kez böyle bi organizasyona katıldım ama gerçekten çok güseldi vede hoşuma gitti çok güsel abiler tanıdım inşallah bundan sonra her organizasyonunuza katılmaya çalışıcam.faruk 59 un yeğeni olarak katıldım adım ümit saygılar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Pandacık sanırım baya bi ıslandı. Umarım hastalanmaz. :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst