- Katılım
- 16 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,027
- Motosikleti
- Dl650vstorm
kaçta çıkıyorsun usta beraber gidelim...
dostum arkadaşla bahhauss otoparkta saat16:00 da buluşup gidicez .orda gel buluşuruz beraber gideriz.
kaçta çıkıyorsun usta beraber gidelim...
gelin gelin hava yükseldi yağmaz sanırım
sonduruma göre bursıda açık bulut var ama çok yüksekŞuanda Burada Hava Açtı Bu aksamda Acık olacak büyük ihtimalle... irtibat için Telim 0 538 842 8210

