- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
Bir aksilik olmazsa 3 kişi geliyoruz bizde Çorlu dan.
istanbul büğün yağışlı ve rüzgar var yani o tarafa gelicemizi zannetmiyorum size hayırlı iftarlar not :cat:kendi adıma konuşuyorum :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:hava suanda acıyor Trakyada... Aksam üstüne Dogru acacak bence.. Bu aksam acık gözüküyor.. Bu gün Bizim Yemek Olur Abicim
ayrıca meteorolijiye de sordum yagmaz bu hava
istanbuldan gelecekler buraya notlarını ve bulusma yerlerini yazsnlar cunku gelecek arkadaş var arkadaşlar.. Bugün benimde netim bişeyler oldu kafeden bakıyorum suanda.. Neyse HErkesi Beklioruz
tam merkezdeyim t.dağda havada bulut güneş aynıanda ama yağmur yok damla bile.işte havanın şuanki durumu.Tekirdaq hava durumunu veriorm suanhava yaqmurLu zemin kayqan ama yaqmur tek tuk yaqıyor..
süleyman nasıl olur ya,şehirmerkezindeyim ben damla yağmıyor ama havada bulut var güneşle beraber yerlerde kuru,siz ilçedemisiniz veya t.dağ dışında
Abi ben ilçedeyim Çorlu dayım. Bir ara çiseledi yağmur şimdi bişey yok. Sanırım bugün böyle ince ince çiseleme şeklinde olacak yagış. Yağmurluk ile gelinebilir.
tamam faruk bekleriz dikkatli gelkarda yağsa kaza bela olmadığı sürece orda olucam,
tekirdağlı arkadaşlar 18,30 da rıhtım cafede buluşucaz haberiniz olsun,isteyen direk olarak gidebilir.
endişe etme süleyman orası çorlu arada 60 km var burası hala normalAz önce çektiğim fotograf. Camlarda hafif damlalar duruyor hatta
![]()
sordum kısmet diyo faruk gelir büyük ihtimaleümmet abi özgür gelicekmi
gelirim diyordu ama bilmiyorum ne yapıcak
bende geliyorum abe kızanlar BİR misafirle:bounce: