[trakya Mt]->>>1.trakya Mt'cileri Iftar Yemeği/herkesi Bekliyoruz.....<<<<

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
hava suanda acıyor Trakyada... Aksam üstüne Dogru acacak bence.. Bu aksam acık gözüküyor.. Bu gün Bizim Yemek Olur Abicim

ayrıca meteorolijiye de sordum yagmaz bu hava :)

istanbuldan gelecekler buraya notlarını ve bulusma yerlerini yazsnlar cunku gelecek arkadaş var arkadaşlar.. Bugün benimde netim bişeyler oldu kafeden bakıyorum suanda.. Neyse HErkesi Beklioruz
istanbul büğün yağışlı ve rüzgar var yani o tarafa gelicemizi zannetmiyorum size hayırlı iftarlar not :cat:kendi adıma konuşuyorum :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
33
Tekirdaq hava durumunu veriorm suan :D hava yaqmurLu zemin kayqan ama yaqmur tek tuk yaqıyor..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Tekirdaq hava durumunu veriorm suan :D hava yaqmurLu zemin kayqan ama yaqmur tek tuk yaqıyor..
tam merkezdeyim t.dağda havada bulut güneş aynıanda ama yağmur yok damla bile.işte havanın şuanki durumu.

CIMG0686.jpg


CIMG0687.jpg
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Aynı kötü haberi bende veriyorum. Burada da yagış var çiseleme şeklinde. Sabahtan beri birsürü hava durumu sitesini geziyorum. Bazılarında yagış yok derken bazılarında çiseleme şeklinde yagış var diyor. Neyse katılacak arkadaşlara şimdiden afiyet olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
süleyman nasıl olur ya,şehirmerkezindeyim ben damla yağmıyor ama havada bulut var güneşle beraber yerlerde kuru,siz ilçedemisiniz veya t.dağ dışında
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
50
merhaba akrkadaşlar.
ilk defa uzun yol tecrübem olacak 125 lik motorla birazda zor olacak.
yağmur yağsada iftara geleceğim.
60-70 km hız yapan motorla grup sürüşüne ayak uyduramıya bilirim.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
süleyman nasıl olur ya,şehirmerkezindeyim ben damla yağmıyor ama havada bulut var güneşle beraber yerlerde kuru,siz ilçedemisiniz veya t.dağ dışında

Abi ben ilçedeyim Çorlu dayım. Bir ara çiseledi yağmur şimdi bişey yok. Sanırım bugün böyle ince ince çiseleme şeklinde olacak yagış. Yağmurluk ile gelinebilir.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
karda yağsa kaza bela olmadığı sürece orda olucam,
tekirdağlı arkadaşlar 18,30 da rıhtım cafede buluşucaz haberiniz olsun,isteyen direk olarak gidebilir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Abi ben ilçedeyim Çorlu dayım. Bir ara çiseledi yağmur şimdi bişey yok. Sanırım bugün böyle ince ince çiseleme şeklinde olacak yagış. Yağmurluk ile gelinebilir.

evet haklısın süleyman tedbirde fayda var. ama burda pek öle çok yağcak gibi görünmüyor şimdilik iyi yani

karda yağsa kaza bela olmadığı sürece orda olucam,
tekirdağlı arkadaşlar 18,30 da rıhtım cafede buluşucaz haberiniz olsun,isteyen direk olarak gidebilir.
tamam faruk bekleriz dikkatli gel
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
Evet arkadaşlar gelsemmi gelmesemmi bilemiyorum, hhani rüzgar soğuk neysede yağmur olayı benim için çok zor çünkü teçizatım yok. Varmı benim bu taraftan gelecek tın tın gelelim ???
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
50
faruk59 İstanduldan gelenleri nerede karşılayacaksınız?
K.Neşet Gençoğlu
0533 419 86 83
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bende geliyorum abe kızanlar BİR misafirle:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst