[trakya Mt]->>>1.trakya Mt'cileri Iftar Yemeği/herkesi Bekliyoruz.....<<<<

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
sen gençlerle ilğilenirken perpiyi ihmal edersin en iyisi ümmet abiyi çağırmak :queen:

ÜMMET abi şeref konuğu :cherry:

özer hava durumuna baktın mı? yagmur filan varmı acaba :silent:

ogün 27 derece.. yagmur falan yok :cherry:


nası yaniii :cherry:



bi netleşse işaretliycez de :p
eee trakya mt bukadar mı?:bounce:

Daha işaretlememiş bi sürü arkadaş var... çoğalacaktır... :cat:

Emrah Kankam... Bİşey diyemicem
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bi ihtimal gelebilirim .kesinleşince bildiricem.(tekirdağ köftesi ha .oyoyoyoyyyy):queen:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
ßi trakya gezisi süper olurdu aslında ama malesef qelemiyorum size şimdiden iyi eglenceler kızancıklar :)
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
166
s.a sevgili trakya mt dostları...

bu kaçıncı etkinlik amma velakin biz ehliyet olupta sağlam bir motorumuz olmayışından aranıza gelemiyor ve dolayısıyla tanışamadık biilem...

bu pazara bi motor bulamasakda en kısa zamanda inş... diyelim.

yinede gelemesekte gönlümüz sizinle bizim yerimizede birkaç vites değiştirin olmazmı:queen: fazla gaz vermeyin benzin pahalı:)

en kısa zamanda görüşmek ümidiyle , ramazanınız hayırlı olsun ... allaha emanet olun ...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Şöyle arkama sağlam vede güzel bir artçı bulursam taaaaa burgazdan tekirdağa kadar gelebilirim :p
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
özer,bizim genelde yolda kalan telleri kopan arkadaşta gelicek haberin olsun
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
s.a sevgili trakya mt dostları...

bu kaçıncı etkinlik amma velakin biz ehliyet olupta sağlam bir motorumuz olmayışından aranıza gelemiyor ve dolayısıyla tanışamadık biilem...

bu pazara bi motor bulamasakda en kısa zamanda inş... diyelim.

yinede gelemesekte gönlümüz sizinle bizim yerimizede birkaç vites değiştirin olmazmı:queen: fazla gaz vermeyin benzin pahalı:)

en kısa zamanda görüşmek ümidiyle , ramazanınız hayırlı olsun ... allaha emanet olun ...

sagol kardeşiim allah razı olsun.. Lüleburgazdan gelecek potansiyel arkadaşlar var :cherry: İstersen onlarla gelebilirsin kanımca :)

Şöyle arkama sağlam vede güzel bir artçı bulursam taaaaa burgazdan tekirdağa kadar gelebilirim :p

Kanka Burgaz Tekirdağ cok uzak sanki :p Sen Gel İnanlı köyü çıkışında karşılıcam seni :mrgreen:

özer,bizim genelde yolda kalan telleri kopan arkadaşta gelicek haberin olsun

Tamam kanka onun için istersen yanına ben + misafir bolumunu doldur... bu arada özgür de gelme niyetinde..

Ayrıca İstanbuldan gelecek arkadaşlarımız için bi buluşma randevu olayını gerçekleştirmek gerek..

RoMe0 ya kalsa yanından ayırmazda malesef o qün evi taşıyorum biz ßile qörüşemices o yüsden qelemiyorum yoksa kaçarmı mt toplantıları :)

Angela romeonuda alıp gell:mrgreen::mrgreen: ::tutkuy::

Patron Yaptıgın kıyağı hiç unutmıcam :)) Ee sende Bizdensin Nasıl olsa :))):queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
parpi babandan izin alalım istersen senin için :p



bagırma arkadaşım bagırma gelicez işte :p

ARKADAŞIMMMM.. :cherry: şaka şaka:cherry: bağırdım because istanbul MT sesimi duysun oralardanda katılım çok olsun diye...bekliyoruz sizleri:cat: hava yağdı ,lastik patladı ,yan yattı yokkkk pazar gecesi bekliyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst