- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
Herşey iyi çok güzel fakat tarih olmadı be özer
Dedemin kırkı var o gece....
vay bee oldumu okadar emrah :silent:
tekrar başın sağolsun
Herşey iyi çok güzel fakat tarih olmadı be özer
Dedemin kırkı var o gece....
sen gençlerle ilğilenirken perpiyi ihmal edersin en iyisi ümmet abiyi çağırmak :queen:
ÜMMET abi şeref konuğu :cherry:
özer hava durumuna baktın mı? yagmur filan varmı acaba :silent:
ogün 27 derece.. yagmur falan yok :cherry:
nası yaniii :cherry:
bi netleşse işaretliycez de
eee trakya mt bukadar mı?:bounce:
kan ihtiyacı ne için özer hayırdır?
ya Bizim bir TAnıdık içindi ama Hallodu tamam...
ok geçmiş olsun özercim :rendeer:
paket yapıp yolluyonuzmu la izmire![]()
hhee yolluoz yolluyoz :mrgreen: hakiki Koçun arabasına Vercez o gece ertesi güne alırsın :mrgreen::mrgreen::mrgreen::cherry:
ßi trakya gezisi süper olurdu aslında ama malesef qelemiyorum size şimdiden iyi eglenceler kızancıklar![]()
aaaaa hiç yakıştıramadım sensiz gezimi olur
romeo getirmiyosa söle dövelim![]()
RoMe0 ya kalsa yanından ayırmazda malesef o qün evi taşıyorum biz ßile qörüşemices o yüsden qelemiyorum yoksa kaçarmı mt toplantıları![]()
s.a sevgili trakya mt dostları...
bu kaçıncı etkinlik amma velakin biz ehliyet olupta sağlam bir motorumuz olmayışından aranıza gelemiyor ve dolayısıyla tanışamadık biilem...
bu pazara bi motor bulamasakda en kısa zamanda inş... diyelim.
yinede gelemesekte gönlümüz sizinle bizim yerimizede birkaç vites değiştirin olmazmı:queen: fazla gaz vermeyin benzin pahalı
en kısa zamanda görüşmek ümidiyle , ramazanınız hayırlı olsun ... allaha emanet olun ...
Şöyle arkama sağlam vede güzel bir artçı bulursam taaaaa burgazdan tekirdağa kadar gelebilirim![]()
özer,bizim genelde yolda kalan telleri kopan arkadaşta gelicek haberin olsun
RoMe0 ya kalsa yanından ayırmazda malesef o qün evi taşıyorum biz ßile qörüşemices o yüsden qelemiyorum yoksa kaçarmı mt toplantıları![]()
parpi babandan izin alalım istersen senin için
bagırma arkadaşım bagırma gelicez işte![]()