[trakya Mt]->>>1.trakya Mt'cileri Iftar Yemeği/herkesi Bekliyoruz.....<<<<

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...

Zamanla Artacaktır SAnıyorum Benim GEleceğini Bildiğim Bi sürü Kişi VAr ..

Caglacım Evet Katılacağım şıkkını secerek sende arttırabilirsin :p



aslında tek nick yazcak :D istanbulMT+??? die o daha güzel olur
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
CAnım KARdeşim.... Sen GErçekten Bir Tanesin... Bazen düşünüyorumda birtürlüde gelemedik senin oraya Ayıp Oldu vallahi.. Utandırıyosun Bİzleri. .
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
özer içimdeki bu köfte sevgisi varya oraya doğru dürtüyo beni,fakat çokta uzaktayım yaw,adanadayım ama daha pazara çok var ne olacağı hiç belli olmaz.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
evet çok istiyom ve kısmetse ordayım

bana bir şey öğretenin kulu olurum .....
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Özer menüyle doyarız dimi :) Biliyorsun bizim işkembe büyük. Gerçi sen doyuyorsan bende doyarım :queen:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
kız cadı çorludan selam sana

hoşbulduk demek için tabiiii

detay kardeş sen nerelisin:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geri kaçta döneris (babamdan izin alıcamda):queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
TEKİRDAĞ SÜLAYMAN ABİM İFTARA KATILIRSAN YUZYUZE TESRİF ETMİŞ TANIŞMIŞ OLURUZ EVET BU ORGANİZASYONUN İKİ ÖZEL KISMI VAR YILIN BELKİDE SON ORGANİZASYONU VE AYNI ZAMANDA İFTAR YEMEĞİ ÖZEL YANİ:)KATILIMLAR ÇOK OLUR İşaLLAH
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
geri kaçta döneris (babamdan izin alıcamda):queen::queen:

parpi babandan izin alalım istersen senin için :p

TEKİRDAĞ SÜLAYMAN ABİM İFTARA KATILIRSAN YUZYUZE TESRİF ETMİŞ TANIŞMIŞ OLURUZ EVET BU ORGANİZASYONUN İKİ ÖZEL KISMI VAR YILIN BELKİDE SON ORGANİZASYONU VE AYNI ZAMANDA İFTAR YEMEĞİ ÖZEL YANİ:)KATILIMLAR ÇOK OLUR İşaLLAH

bagırma arkadaşım bagırma gelicez işte :p
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz söleyin kaçta kalkıcağımızı ben alırım:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst