Yeni motorum Honda 600f ama Gümüş...

Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Evet 4 hafta once gecen yil 0 km de aldıgım Kawasaki er6 mın satılmasıyla bende yeni motorum Honda 600f e kovusabildim =)

Yeni motorumu aslında ankaradaki gezilerden hatirlayacaksiniz cunku motoru hem MT uyesi hemde cok yakın arkadasından aldım.Onada tesekkur ediyim ayriyetten. Eski motorumda yabancıya gitmedi oda yine MT uyesine =)

Motor kullanmaya basladıgımdan beri hep hayalim olan Honda 600f ama gumuş.
2005 modeli nasip oldu...

4.jpg


Ben degisiklik yapiyim duruken degil giderkenki fotosunu koyiyim =)

2.jpg


5.jpg
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
ooh hadi hayırlı uğurlu olsun

yanlız makina gerçekten çok yakışıklı duruyor
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :rendeer: kazasız belasız binersiniz inşallah..gayet temiz bir motora benziyor...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:

Buna birde xenon taktın mı tadından yenmez :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
hayırlı olsun


bende benim kullandıgıma motor diip resmini koydum :p:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Niye turuncu değil kardeş :)

Süpermiş, hayırlı uğurlu olsun. Mutlu mesut bin :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
En güzel rengini almışsın abi... :) Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşlere inşallah... :rendeer:
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
23
tekrar hayırlı olsun. güzel gidiyordu alet. eh kalan gezi fotolarını da bekliyoruz :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Güle güle kullan Allah kazadan beledan korusun...,

Şekli yeter Alem titrer... Benımde tek hayalım motosıklete basladıgımdan berı Gümüş 600f.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
çoooooooooooooooooooooook güzelllllllllllllllll Allah kaza bela göstermesin kazasız belasız bin
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
en güzel rengini almışsın.kaç tane gördüysem en beğendiğim bu renk adanadan muzaffer1968 de aynısı var 2005
hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Herkese tesekkurler...

Hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:

Buna birde xenon taktın mı tadından yenmez :)

Valla yapıcak tek o kalmış sagolsun arkadaş fullemiş makinayi =)



Niye turuncu değil kardeş :)

Süpermiş, hayırlı uğurlu olsun. Mutlu mesut bin :)

Turuncu serisi devam edicek ama onun icin 600rr lazim =)



maşallah kazasız belasız gezersin umarım.. egzos orjinal mi?

Yok Two Brothers... eski sagibiyle beraber taktirmistik =)

Cok guzel sesi var ama kampuste boyle dolaşırsam başıma bela olucak =)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Alışmıştık da biz turunculara :p Benim pembem gibi senin de turuncun modaydı :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
güle güle bin güzel günlerde kullanman dileklerimle hayırlı osun :) eski sahibi kimmiş ya mt'den emrak ettim :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Yakışıklı kerataya nazar değmesin,bulursan bi horoz ada derim:).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst