- Katılım
- 3 Eyl 2007
- Mesajlar
- 403
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar ben her gün ağlayabilen biri olarak merak ettim benim gibi hergün ağlayan sulu gözlüler var mı? :salut: Konu ne olursa olsun ii yada kötü ağlarım bu yüzden gözyaşı eksikliğim oldu ve damlalar kullandım.
Sizler ne kadar sulu gözlüsünüz??????*
Sizler ne kadar sulu gözlüsünüz??????*