Sulu Gözlü Müsünüz?

Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar ben her gün ağlayabilen biri olarak merak ettim benim gibi hergün ağlayan sulu gözlüler var mı? :salut: Konu ne olursa olsun ii yada kötü ağlarım bu yüzden gözyaşı eksikliğim oldu ve damlalar kullandım.:p
Sizler ne kadar sulu gözlüsünüz??????*
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
küçüklüğüm dışında ağladığımı hatırlamıyorum yani 3.-4. sınıftan sonra doğru düzgün ağlamamışımdır:pmesela yere düşüp bi yerimi çarpıyodum arkadaşlar gülüyodu sonra ben de gülüyodum:queen:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Balık burcumusun yoksa :)



balık değil ama su grubundanım "yengeç" burcun bi özelliği zaten sulu gözlü olmak:salut:

küçüklüğüm dışında ağladığımı hatırlamıyorum yani 3.-4. sınıftan sonra doğru düzgün ağlamamışımdır:pmesela yere düşüp bi yerimi çarpıyodum arkadaşlar gülüyodu sonra ben de gülüyodum:queen:

çok güsel pozitif bakıyorsun bende pozitif bakarım ama ağlamak başka birşey
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
baya bi oldu ağlamayalı sanırım aen son askere giderken ağlamıştım :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
doktora gittigimde doktor neyin var diye sorudugun da , Türkan Şoray ablam ve Kadir İnanır abim kavuşamadıgında, soğan doğrarken , ağlayan birini görünce, ...

yani çok sulu gözlüyüm bende
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
kızdığımda kızdığım kişiye bişey yapamazsam veya o siniri bişeye boşaltmazsam sinirden ağlarım başka ağlamam
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Valla acıklı hikaye duymayayım yada öyle bir sahneye şahit olmayayım gözlerden hemen akar yaşlar.

Çocukken ne güzel salya sümük aglardık :) Artık yapamıyoruz onu :D
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst