bugün doğum günüm.!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hacı kusura bakma ya dalgınlığımıza gelmiş, doğum günün kutlu olsun, nice mutlu huzurlu sağlıklı ve hayırlı yıllara..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogum günün kutlu olsun inşallah hayatının bundan sonrası en güzell yılların oluur herşey gönlünce olsunn

tesskur ederımm herkesın herseyy gonlunce olsun ramazan ayındayızz dualarımız dıleklerımız ıns kabul olur :wiinkk:

hacı kusura bakma ya dalgınlığımıza gelmiş, doğum günün kutlu olsun, nice mutlu huzurlu sağlıklı ve hayırlı yıllara..

valla hacıı arkadaslara o kadar kırgınımı sızlere kutlamadınızz ..!:pr:

Kutlarım canım :) Mutlu yıllar.

tsk ederımm canımm saol
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emin hacı ne uleyn :queen::queen::queen:
O kim :mrgreen:


sevılenn ınsanlara denırr hacıı isim yerı kullanılır türkçede yok ama hacı veya eci denir :)
cerrahı bundan sonra sende hacısın :cat:
 

h2o

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
145
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaşlandın hee
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse arkadass ben gelicemm gidip pastaı yaptırımm aksama hazır olsun .! ramazandan snra caddebostanda kutlamayı dusunuorumm mt üyee tüm arkadaslarımı beklerım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bundan sonra manitama aşkım demeyim ozaman =))))))) hacım diyim =)))))))

valal kızzz ne der sana bılmem sevgiline kusumm deee herseyım de kızlar bole seylerden hoslanır :) kadesınden tavsye
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
valla hacıı arkadaslara o kadar kırgınımı sızlere kutlamadınızz ..!:pr:
taam hacı yaa bi buluşmada rastlaşırsak çay neyin ısmarlarız telafi felan ederiz yani :salut:

Emin hacı ne uleyn :queen::queen::queen:
O kim :mrgreen:

hacı gizli bi şifre çaktırma :p

sevılenn ınsanlara denırr hacıı isim yerı kullanılır türkçede yok ama hacı veya eci denir :)
cerrahı bundan sonra sende hacısın :cat:

o hacı zaten aynı zamanda MT cemaatimizin imamı :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ayrıca bugün MT-ANTALYA grubundan Rmzn isimli arkadaşımızın da doğum günü nezlinizde o nun da doğum gününü kutluyoruz MT ANTALYA Yönetim kurulu olarak

Öyle bi kurul mu varmış :mrgreen: Ne zaman kuruldu :p Hayırlı olsun.. :queen:

Doğum günün kutlu olsun... :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst