- Katılım
- 29 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,438
dogum günün kutlu olsun inşallah hayatının bundan sonrası en güzell yılların oluur herşey gönlünce olsunn
Sen nerelerdesin kıs
dogum günün kutlu olsun inşallah hayatının bundan sonrası en güzell yılların oluur herşey gönlünce olsunn
doğum günün kutlu olsun yeni yaşında tüm güzellikler seninle olsun istediğin herşey yeni yaşında gerçek olsun
Sen nerelerdesin kıs![]()
dogum günün kutlu olsun inşallah hayatının bundan sonrası en güzell yılların oluur herşey gönlünce olsunn
hacı kusura bakma ya dalgınlığımıza gelmiş, doğum günün kutlu olsun, nice mutlu huzurlu sağlıklı ve hayırlı yıllara..
Kutlarım canımMutlu yıllar.
hacı kusura bakma ya dalgınlığımıza gelmiş, doğum günün kutlu olsun, nice mutlu huzurlu sağlıklı ve hayırlı yıllara..
Emin hacı ne uleyn :queen::queen::queen:
O kim :mrgreen:
sevılenn ınsanlara denırr hacıı isim yerı kullanılır türkçede yok ama hacı veya eci denir
cerrahı bundan sonra sende hacısın :cat:
sevılenn ınsanlara denırr hacıı isim yerı kullanılır türkçede yok ama hacı veya eci denir
cerrahı bundan sonra sende hacısın :cat:
ben bundan sonra manitama aşkım demeyim ozaman =))))))) hacım diyim =)))))))
taam hacı yaa bi buluşmada rastlaşırsak çay neyin ısmarlarız telafi felan ederiz yani :salut:valla hacıı arkadaslara o kadar kırgınımı sızlere kutlamadınızz ..!r:
Emin hacı ne uleyn :queen::queen::queen:
O kim :mrgreen:
sevılenn ınsanlara denırr hacıı isim yerı kullanılır türkçede yok ama hacı veya eci denir
cerrahı bundan sonra sende hacısın :cat:
valal kızzz ne der sana bılmem sevgiline kusumm deee herseyım de kızlar bole seylerden hoslanırkadesınden tavsye
o hacı zaten aynı zamanda MT cemaatimizin imamı :mrgreen:
sayın erhan abii nasılsıınn
ayrıca bugün MT-ANTALYA grubundan Rmzn isimli arkadaşımızın da doğum günü nezlinizde o nun da doğum gününü kutluyoruz MT ANTALYA Yönetim kurulu olarak