Kırmızı Başlıklı Kız Geldi :) Hayırlı olsun :P

Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Hayırlı uğurlu olsun erhan.kazasız belasız nice km lere inşallah!:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
erhan abi hayırlı 0olsun kazasız belasız cezasız sürüşler.... :cat:

saol canım benim darısı başına

moruk tmmda o kol arka silindirden çıkarsa, sen sitedeki ustalara bi sor bakalım nereye saplanır :p

sitedeki uslatar anlamaz o koldan bi sen bi jess anlar =) vat69 ları es geçmeyelim tabikide :D

Hayırlı uğurlu olsun erhan.kazasız belasız nice km lere inşallah!:cat:

saol selimcim Allah razı olsun kardeşim

kazasız belasız kullan hayırlı olsun


Tşkler kardeşim aynııs senin içinde geçerli yazmıştım ama burdanda hayırlı olsun dileklerimi tekrarlayayım :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2008
Mesajlar
2
Abi hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürersin inş arada bizi okuldan almayada gelirsin demi :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
üzülme kardeşim, mootor çift silindir, jes ve bende birer tane var :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Abi hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürersin inş arada bizi okuldan almayada gelirsin demi :cherry:

len sen ne zaman siteye üye oldun benım motorun resmını koydun avatara =)

madem üye oldun bi tanışma topicki aç tanışma bölümüne tanıt kendini hade motorcu yapacaz seni :D

üzülme kardeşim, mootor çift silindir, jes ve bende birer tane var :p

kazasız belasız o zaman dıkkat edın bırbırınıze sekmesın kuzen =)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şimdi sen bu motoru aldın artık seninle aramızdaki herşey bitti bir daha görüşmeyelim sen bizi artık beğenmezsin hem ben dikkat ettim bunu lastiği inik direksiyon yamuk farı bozuk ( daha ne kadar çamur atayım ) HAYIRLI OLSUN yine bombayı patlatmışsın bende senin kafanı patlatacağım ( kıskandım ) :queen::wiinkk:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı uğurlu olsun adaş :cat:
Güle güle kullan...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
şimdi sen bu motoru aldın artık seninle aramızdaki herşey bitti bir daha görüşmeyelim sen bizi artık beğenmezsin hem ben dikkat ettim bunu lastiği inik direksiyon yamuk farı bozuk ( daha ne kadar çamur atayım ) HAYIRLI OLSUN yine bombayı patlatmışsın bende senin kafanı patlatacağım ( kıskandım ) :queen::wiinkk:

hiç kıskanma abi hakkın yok :p tangayı dayunu yollara vuruken biz seni azmı kıskandık he :p yarın semaver varmı dukkandan kaçabilirsem gelecemde :queen:

Hayırlı uğurlu olsun adaş :cat:
Güle güle kullan...

Adaşım Sağol Allah razı olsun :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Hayırlı olsun vaskocan :rendeer:
ALLAH (CC) kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah. Amin.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Hayırlı olsun, allah tekerini düz bastırsın...
Tekerlere dikkat. Yanaklara fazla güvenme
virajlarda temkinli ol...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Evet şaka şaka şimdi gidip bakmasın erhan sese
sonra Subaplar yerine kranktan geldiğini sanarda hurda motoru aldırdın bana der falan :p

Subap sesi o kol değill bişey olmaz en fazla subap çakar krank kesmesi kötü ama subap çakması kötü değil yapılırr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst