erhan abi hayırlı 0olsun kazasız belasız cezasız sürüşler.... :cat:
moruk tmmda o kol arka silindirden çıkarsa, sen sitedeki ustalara bi sor bakalım nereye saplanır![]()
Hayırlı uğurlu olsun erhan.kazasız belasız nice km lere inşallah!:cat:
kazasız belasız kullan hayırlı olsun
Abi hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürersin inş arada bizi okuldan almayada gelirsin demi :cherry:
üzülme kardeşim, mootor çift silindir, jes ve bende birer tane var![]()
şimdi sen bu motoru aldın artık seninle aramızdaki herşey bitti bir daha görüşmeyelim sen bizi artık beğenmezsin hem ben dikkat ettim bunu lastiği inik direksiyon yamuk farı bozuk ( daha ne kadar çamur atayım ) HAYIRLI OLSUN yine bombayı patlatmışsın bende senin kafanı patlatacağım ( kıskandım ) :queen::wiinkk:
Hayırlı uğurlu olsun adaş :cat:
Güle güle kullan...
Hayırlı olsun vaskocan :rendeer:
ALLAH (CC) kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah. Amin.
Erhan hayırlı uğurlu olsun güle güle kulannn....:cat:
hayırlı uğurlu olsun. darısı benim de başıma...
Hayırlı olsun, allah tekerini düz bastırsın...
Tekerlere dikkat. Yanaklara fazla güvenme
virajlarda temkinli ol...
Hayırlısı olsun Erhan abi:rendeer:
Darısı başıma:mrgreen:
Hayırlı ve uğurlu olsun Erhan abi.:rendeer:
Allah kaza bela göstermesin..![]()
Evet şaka şaka şimdi gidip bakmasın erhan sese
sonra Subaplar yerine kranktan geldiğini sanarda hurda motoru aldırdın bana der falan![]()