- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
- Konu Yazar
- #141
Subap sesi o kol değill bişey olmaz en fazla subap çakar krank kesmesi kötü ama subap çakması kötü değil yapılırr
erol abi sendemiiii uydunmu şimdi emrah'a sende :queen::queen: yaktınız beni :queen: gece uyutmucanız beniii :queen: