Kırmızı Başlıklı Kız Geldi :) Hayırlı olsun :P

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ulen şu videoyu nereye yükleyeyim diye karakara düşünüyordum be...:)

Yeminlen izlerken göbeğin eriyecek gülmekten Erhan...:p
[MEDIA]http://89.149.253.160/i/vid/2008/04/20080405_1207388410_1x9h.wmv[/MEDIA]
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Erhan abim hayırlı uğurlu olsun... :)
Kazasız belasız günlere inşallah... :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
hayırlı olsun canım benim..

bekleyin bende fena bir yeni bonba ile geliyorum ;)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Güle güle kullan.
Kazasız belasız inşallah.

Demek ki evrim teorisi doğruymuş.
En azından biz motorcular için.:)
Gergerli Hocamın video bunun kanıtıdır.
Darwin boşuna uğraşmış onca yıl ispatlayayım diye...:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Güle güle kullan.
Kazasız belasız inşallah.

Demek ki evrim teorisi doğruymuş.
En azından biz motorcular için.:)
Gergerli Hocamın video bunun kanıtıdır.
Darwin boşuna uğraşmış onca yıl ispatlayayım diye...:p

Tşk ederim İlkay abicim sağol :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Abi hayırlı olsun valla nazar değmesin çok güzel makina inşallah tüm hevesini alırsın senin için hayırlı olur çok sevindim yani:)tanımasamda mutlu oldum böle güzel motor düşürünce:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayirli olsun, GT 250 R topiginde yaza yaza en sonunda aldin :) Kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun.Susturuculu olması güzelmiş.Uzun yollarda takarsın susturucuyu keyfine bakarsın :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayirli olsun vascooooooo :)

Tşkler Görkemcim sağol :rendeer:

Hayirli olsun, GT 250 R topiginde yaza yaza en sonunda aldin :) Kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar :)

Abi aklımda yoktu makınaya mok atarken bizde aldık :p

Hayırlı olsun.Susturuculu olması güzelmiş.Uzun yollarda takarsın susturucuyu keyfine bakarsın :)

abi genelde şehir içinde lazım olur gibi dusunuyorum :queen: komşular şimdiden bıkmaya basladı gece 1 de evin önüne park ederken sesten :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Hayırlı olsun kız..

Güle güle bin..

Baştan bi uyarı yapayım.. Sakın gaza gelme.. Altındaki makina 250cc , kalıba aldanıp çok sıkıştırma aleti.. ;)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı olsun kız..

Güle güle bin..

Baştan bi uyarı yapayım.. Sakın gaza gelme.. Altındaki makina 250cc , kalıba aldanıp çok sıkıştırma aleti.. ;)

Saol bitanem :mrgreen:

Abi bana bu çok hızlı geldi yaaa :queen: saol kardeşim Allah razı olsun Allah hiçbirimize kaza bela yüzü göstermesin :rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Saol bitanem :mrgreen:

Abi bana bu çok hızlı geldi yaaa :queen: saol kardeşim Allah razı olsun Allah hiçbirimize kaza bela yüzü göstermesin :rendeer:

Bir öncekine göre hızlı gelmesi çok normal.. Bir süre daha hızlı gelsin daha iyi.. Eski motorunla alışık olduğun hızlarda takıl :)

Dibini görcem diye zorlama , ya krankı eline alırsın yada kırık çıkıkları :)

Tekerin düz bassın.. Tekrar hayırlı olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst