inşallah abi inşallah bi an düşündüm az daha mı sıksam kendimide izmirde zor be bulmak böyle temiz motor![]()
ben küçükken yeni ayakkabı, elbise, kalem, gibi bişey alınınca gece ona sarılır uyurdum sende motoruna sarılıp uyican mı bakiyim![]()
HAYIR TEK SENDE DEĞİL BENDEDE ÖYLE EN SON ORTAOKULDA HÜLYA AVŞARI GÖRMÜŞTÜM,ONDAN SONRADA HİÇ BİŞEY GÖREMEDİM:queen:
alicim çok tşkler :rendeer:Güle güle kullan kardeşim... Kazasız belasız... :rendeer:
Hayırlı olsun vasco kazasız belasız binmen dileklerimleDarısı regalden sonra benim başma
Hadi hayırlı olsun Vasco.
Güle güle kullan.
Allah kaza bela vermesin.
Boştaki Tiger'ı veya orjinal egzozu satmak istersen ,bir arkadaş egzoz arıyor ona söyleyeyim.
tabiki öyle canım şimdi hülyamı st mi deseler st derim hemde hiç içimde uhde kalmadan
erhanım hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan bı ara dukkana gelınce bı tur alırım(ben bekir bu arada)
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler.
bilioz len kim olduğunuama sen binemezsin bilader göbek var sende :cherry: :queen:
Allah razı olsun kardeşim gel gel attırırım ben sana ne istersen özledimde zaten![]()
hade lem kac kılo verdım senın haberın varmı gorunce sasırmayasın ıstersen alıstıra alıstıra gosterıyım:queen::queen::queen::queen::queen:
Hayırlı olsun erhan beyyy:queen:
Kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:
hayırlı uğurlu olsun...
allah kaza bela vermesin,çok tatlı alet darısı bizim başımıza
Hayırlı, uğurlu olsun Erhan. tekerin düz bassın, bol bol uzun geziler yaparsın artıkEmektarı naptın?
Erhan'ım Tiger eksozu satmayı düşünüyor musun bu arada?